Skip to main content

Zeer ontevreden over de klantenservice, Kpn maakt het vervolgens heel moeilijk een klacht in te dienen. 

Vanwege kpn medewerker *** van de verhuisdesk wil ik een urgente klacht indienen. gesprek gevoerd d.d.8-2-24 12:44. De medewerker wilde geen log van gesprek noteren en hing moedwillig op ipv doorverbinden naar de afdeling oopzeggen. Gesprekken zijn terug te luisteren.

Een medewerker van de afdeling opzeggen heeft op mijn verzoek om een klacht in te dienen me verwezen naar de website www.kpn.com/klacht, ze kon telefonisch geen klacht aannemen. Op die site wordt verwezen naar het telefoonnummer van de helpdesk. Dit voelt als kastje naar het muurtje. Nemen jullie je klanten niet serieus? Het verergert de situatie.

Na jarenlang trouwe klant te zijn en na veel te lang een veel te hoog maandbedrag te hebben betaald ben ik er klaar mee. Nieuwe afspraak zou zijn 6 mn 35e per maand en vervolgens 55e per maand +gratis monteur (gesprek 6-2-24) twee keer telefonisch contact met klantenservice gehad. 3 medewerkers gesproken. Elke medewerker zegt wat anders of er wordt tijdens het gesprek opgehangen.  Afspraken worden niet nagekomen. Wat een bagger service! 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Yasminekpn 

 

Dat is inderdaad helemaal niet goed door de klantenservice opgepakt, volgens de website zou je juist wel via de klantenservice een klacht moeten indienen.
Vroeger was er een klachten/vragen formulier maar nu staat er dat het alleen voor vragen is terwijl de URL toch wat anders aangeeft, dat formulier kan je hier vinden: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/online-contactformulier.htm

Misschien kan je daar toch je klacht kwijt.


Bedankt voor de tip @GeSp 


De website is inderdaad wat anders ingedeeld @GeSp .

Zo is het telefoonnummer van KPN nu nog moeilijker te vinden. 
 

Voor klachten wordt uiteindelijk nu ook verwezen naar een brief, waarschijnlijk om de drempel zo hoog mogelijk te maken: 

Niet tevreden? Stuur een brief

Klantenservice KPN

Postbus 13500

9700 EG Groningen

Vergeet niet jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer te vermelden.

Bron: 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

 


Je kun altijd het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst @Yasminekpn 


Is de link naar het klachtenformulier ook nog ergens op de KPN website te vinden @huistijger ?

Het is zo te zien exact hetzelfde formulier, alleen staat er dan Klacht doorgeven i.p.v. Online contactformulier.


Is de link naar het klachtenformulier ook nog ergens op de KPN website te vinden @huistijger ?

Dat soort link's bewaar ik altijd, maar waar het te vinden is weet ik ook niet meer, ik heb even gezocht maar er staat geen link op de website, maar het werkt dus wel als je de link weet.


@GeSp Als op website kpn.com naar klachten zoek, is het resultaat https://www.kpn.com/algemeen/klacht, dan kan je kiezen voor particulier, kleinzakelijk of onderemer en verder naar de klachtenformulier.

@Yasminekpn Zei voorzichtig met de opname van gesprekken met klantenservice. Ook klantenservicemedewerker hebben recht op privacy, je mag voor eigengebruik of gebruik voor rechtbank opnemen maar niet zomaar iemand anders dan jou of de klantenservicemedewerker laten luisteren.

 


Ah inderdaad, staat er wel op, ik had er overheen gekeken omdat de link onder dat blauwe blok van inflatiecorrectie staat:

Niet tevreden?

Heb je een antwoord gevonden, maar ben je er niet tevreden mee & is het niet dringend? Dan kun je het formulier invullen en hierin je klacht uitleggen. We nemen dan binnen 5 werkdagen contact met je op.

 
Inflatiecorrectie
Heb je een klacht over de inflatiecorrectie? Kijk dan eerst hier. Is het daarna nog niet duidelijk of heb je een vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Naar inflatiecorrectie