Zeer ontevreden over de klantenservice, Kpn maakt het vervolgens heel moeilijk een klacht in te dienen.
Vanwege kpn medewerker *** van de verhuisdesk wil ik een urgente klacht indienen. gesprek gevoerd d.d.8-2-24 12:44. De medewerker wilde geen log van gesprek noteren en hing moedwillig op ipv doorverbinden naar de afdeling oopzeggen. Gesprekken zijn terug te luisteren.
Een medewerker van de afdeling opzeggen heeft op mijn verzoek om een klacht in te dienen me verwezen naar de website www.kpn.com/klacht, ze kon telefonisch geen klacht aannemen. Op die site wordt verwezen naar het telefoonnummer van de helpdesk. Dit voelt als kastje naar het muurtje. Nemen jullie je klanten niet serieus? Het verergert de situatie.
Na jarenlang trouwe klant te zijn en na veel te lang een veel te hoog maandbedrag te hebben betaald ben ik er klaar mee. Nieuwe afspraak zou zijn 6 mn 35e per maand en vervolgens 55e per maand +gratis monteur (gesprek 6-2-24) twee keer telefonisch contact met klantenservice gehad. 3 medewerkers gesproken. Elke medewerker zegt wat anders of er wordt tijdens het gesprek opgehangen. Afspraken worden niet nagekomen. Wat een bagger service!
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy