Skip to main content

Hallo,  ook ik had zojuist een bijzondere verkoper aan de deur die beter iets anders kan gaan doen. Waar leg ik mijn klacht neer over deze figuur?  

Hoi @HansKPNworst . Welkom op het forum.

Wat is er precies gebeurd? Kun je vertellen wat de verkoper precies deed? 


Ik heb ook een klacht over twee verkopers in KPN jasjes aan de deur (ik denk afgelopen dinsdag of woensdag). Zeer opdringerig. Ik ben tevreden met wat ik heb (ziggo)  maar ze moesten en zouden in mijn huis om de glasvezelaansluiting te zien die ik niet gebruik. Eentje van de 2 jonge mannen was een limburger (of ik dat niet erg vond) maar woont nu in Arnhem. Hoe ik een dief van mijn eigen portemonnee kon zijn. Niet een fijne ervaring


Ik heb me een hele tijd geleden voorgenomen om niks maar dan ook niks aan de deur te kopen oid. Elke poging van verkopers wordt met een ‘ik ben niet geinteresseerd en koop niks aan de deur’ gevolgd door een dichte deur. Idem voor telefonische verkopers.

Het voorkomen van een gesprek is de beste verdediging, want als ze eenmaal in gesprek gaan, ben je vaak verloren.


Gisteravond en vanavond zijn ze bij mij geweest, geeft een bedreigend gevoel en begrijp niet waarom KPN dit toe laat.


Ik heb me een hele tijd geleden voorgenomen om niks maar dan ook niks aan de deur te kopen oid. Elke poging van verkopers wordt met een ‘ik ben niet geinteresseerd en koop niks aan de deur’ gevolgd door een dichte deur. Idem voor telefonische verkopers.

Het voorkomen van een gesprek is de beste verdediging, want als ze eenmaal in gesprek gaan, ben je vaak verloren.

Dit is inderdaad de beste methode. Gebruik ik ook als ik gebeld word.
Geen discussie of uitleg geven.


Gisteravond en vanavond zijn ze bij mij geweest, geeft een bedreigend gevoel en begrijp niet waarom KPN dit toe laat.

Wat was er bedreigend ? Ik heb meer context nodig.  Als het hier over verkopers van KPN gaat en als die dingen doen die tegen de wet zijn, dan kan ik daar een klacht over indienen. 


Ongevraagd staan er op de eerste dag 2 mannen, op de tweede dag staat er 1 man voor mijn deur in het donker. Deze verwacht ik niet, bellen aan, kloppen op de deur, lopen naar zijraam onder carpoort, kloppen op raam, kijken goed rond en lopen diverse malen op en neer.

Dit alles geeft mij het gevoel van voorwerk van inbreuk in de woning of erger.

Heb inmiddels ook melding gemaakt bij de politie en heb hierdoor gisterenavond heel onrustig thuis gezeten en niet geslapen.


Ik weet het niet, @Ivo van Tulden .  Er zijn wel medewerkers van KPN op pad om mensen een aanbod te doen.  Ik heb geen idee wie deze mensen waren. Je had ze misschien kunnen vragen wat ze kwamen doen? 

 


Erwin indien je mij niet serieus neemt in mijn probleem, biedt dan niet aan te helpen.

Mijn gevoel kan alleen ik bepalen, dat dit zo aangetast is dat ik de politie moet bellen is erg genoeg.

Het feit dat ik door de politie terug gebeld wordt om mede te delen dat ze rond gaan in de wijk, geeft aan dat ze het serieus genoeg zien.