Skip to main content

Ik heb net 20min aan de telefoon gezeten met een KPN medewerker en ze kan me niet helpen. Ik heb een brief gekregen om mijn oude apparaat terug te sturen. Nu zit ik midden in een verbouwing en haal ik het termijn van twee weken niet. Nu heb ik gebeld met de vraag of ik een week langer mag ivm de verbouwing. Kunnen ze dat niet aanpassen en riskeer ik nu een boete van 60euro....... belachelijk!!!!!

Lijkt mij geen forum issue. KPN heeft toch een klachtenprocedure 


En waar is die....hoe kom ik daar


Waarom zou u die 2 weken niet halen? Is die apparatuur ergens ver weg gestopt in verhuisdozen ofzo? Dat u er niet bij kunt?


https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm
 

Ik ben het met Nick83 eens, mijn persoonlijke mening is dat ik het spijtig vind dat het forum misbruikt wordt om klachten, onvrede e.d. te uiten. 
Terwijl er gelukkig heel veel goede tips, oplossingen en ervaringen gedeeld worden. Om die reden ben ik op het forum gegaan, niet vanwege het lezen van klachten e.d.

 

 


Dag @Wilmijn , welkom op het forum!

 

Heb je de retourdoos al ontvangen? Zo ja, dan is het - uit mijn eigen ervaring - toch een kleine moeite om de apparatuur daar in te stoppen en te retourneren? Overigens is die termijn van 14 dagen- ook weer uit eigen ervaring, geen garantie - niet heel hard.


Hi @Wilmijn, welkom op het forum. 

Ook voor dit soort zaken kun je hier terecht hoor, we denken graag mee. 

Het is niet erg als het iets langer duurt, zo streng zijn we ook weer niet. Heb je al een herinneringsbrief gekregen? Zo ja, vul even je gegevens in, dan kan ik even meekijken. :relaxed:

 


Wilmijn, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â