Skip to main content

KPN storingen (geen KPN klantenservice) Belachelijk, je wordt van kastje naar muur gestuurd. 14 november ligt mijn internet er plotseling uit. Ik heb een zaak vanuit huis lopen. Mijn vrouw en ik kunnen niet meer werken en het kost ons heel veel geld. Per mail een bevestiging dat er 15 november tussen 8&12 uur een monteur langs gaat komen. Meer dan een excuses komt er niet uit en ik zit met de gebakken peren thuis!!! En dat ze wel zien dat er een afspraak is ingepland op 15 november en dat de monteur toch niet gaat langs komen. Ik weet het het is een heel vaag verhaal!!

Die blijkt helemaal niet ingepland te zijn. De oplossing gaat nog langer duren en het gaat ons veel geld kosten omdat we niet kunnen werken vanuit huis. Gelukkig zit ik niet meer aan het abonnement vast en kan ik overstappen. Voor de service is die 1-ster rating zelfs aan de hoge kant.

Ik mis samen met mijn vrouw in die 2 dagen een omzet van ruim 2000 Euro en oplopend. Daarbij komt nog al het ongemak dat we thuis hebben met onze kinderen. Want zonder internet werkt gewoon niks!!! Dit gaat naar mijn Rechstbijstand verzekering!

Gevalletje afspraken niet nakomen!!! Ik kom er niet uit met de telefonische hulplijn! Graag niet doorverwijzen. Maar het probleem oplossen en daadwerkelijk een monteur sturen.

Hier ook een hele slechte ervaring!!! Belachelijk, je wordt van kastje naar muurtje gestuurd aan de telefoonlijn.

14 november ligt mijn internet er plotseling uit. Ik heb een zaak vanuit huis lopen. Mijn vrouw en ik kunnen niet meer werken en het kost ons veel geld.

Gemaakte en per mail bevestigde afspraken worden eenzijdig uit de KPN planning gehaald. Halve dag op een monteur zitten wachten die niet langs kwam. Nieuwe afspraak een dag later gekregen, ben benieuwd of de afspraken nu wel nagekomen worden!!!!

Gelukkig zit ik niet meer aan het abonnement vast en kan ik overstappen. Voor de service is die 1-ster rating zelfs aan de hoge kant.

Admin: Reactie samengevoegd met je eigen topic

Welkom bij de community ​@Fatih78, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕 Wat ontzettend zuur dat je een halve dag voor niets hebt zitten wachten.

Is het met de 2e afspraak wél goed gegaan en werkt alles nu weer bij jullie? 

Reageer