Skip to main content

Klacht of vraag indienen per e-mail

Bovenkant formulier

  • Waar gaat je klacht of vraag over?
  • Persoonlijke gegevens
  • 3. Controleren

Controleer hieronder de gegevens. Via de knop 'Vorige' kun je je gegevens nog aanpassen. Als je op de knop 'Verstuur' klikt, krijg je een e-mail ter bevestiging en gaan we voor je aan de slag.

Waar gaat je klacht of vraag over?

Mijn klacht of vraag gaat over

Overig 

Kies een onderwerp

Bestelling en levering 

Toelichting

Klacht over overzetten abonnement zie bijlage. Het is reeds 7 februari....2020. Tussen 14 en 20 uur zou het abonnement worden overgezet naar 4 K en 200Mbit IE. Niet gebeurd blijkt uit een telefoongesprek. Tegen mijn zin in 5Mb ontvangen zit ik niet om te springen deze vorm van coulance. Uit bijgesloten contract staat tijdstip en datum levering te lezen. Over enige vertraging is met mij niet gecommuniceerd...zeer slechte zaak. Ik begrijp waarom klanten overlopen naar Ziggo als er zo met de klant omgegaan wordt. Ben bij jullie al jarenlang klant en blijkbaar is het nog steeds kommer en kwel in de organisatie...in tegenstelling tot jullie tv (die is prima). Ik stel voor dat er binnen 1 dag contact met mij wordt opgenomen want ik was vanmiddag 1 middag kwijt en verloren.... Ik ben niet de enige die met jullie log apparaat te kampen heeft. Ook het zoeken op jullie site naar een klachtenprocedure gaat niet vlot en kost ruime tijd, terwijl ik jaren met een pc omga en ze zelfs bouw. Geen klantvriendelijke toegankelijkheid. Kortom een snelle oplossing voor mijn probleem is gewenst..... Aan onduidelijke antwoorden of anderszins heb ik geen behoefte.... Mocht een en ander niet naar tevredenheid geregeld worden dan stuur ik info door naar de CEO. Met vriendelijke groet Cor C.

Bijlage (optioneel)

KPN 20200125 Kontrakt Wijziging abonnement.pdf 

Goedemiddag @KLACHT 2, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat als je een wijziging aanvraagt, deze niet wordt doorgevoerd. Vertraging kan, maar dat moet dan wel gecommuniceerd worden. Daar ben ik het volledig mee eens! Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is, om duidelijkheid te verschaffen. Een klacht indienen hiervoor is denk ik op het moment niet het juiste middel, maar kan tegenwoordig het beste online of via de klantenservice. 

Ik kijk graag in onze systemen na hoe het met jouw wijziging ervoor staat. Wil je daarvoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.


Hallo Susan

Ik heb de gegevens ingevoerd

Alvast  bedankt


@KLACHT 2, bedankt voor je bericht. De wensdatum was inderdaad 7 februari, maar uiteindelijk is dit op 9 februari omgezet (rond 13.30). Dus je zou, als je nu een bekabelde snelheidstest doet, een hogere snelheid moeten ontvangen dan voorheen. Ik zie ook dat het entertainmentvoordeel is toegevoegd :smile:  Volgens mij is het dan, 2 dagen later dan gepland, opgelost toch?


Reageer