Skip to main content

Net een mail gekregen over Verhoging thuis abonnement.

als KPN eens eerst zijn diensten zou verbeteren en alles goed zou gaan zonder enkele storing. Die ik regelmatig ondervind wel 6 keer op een dag. Zowel met internet en ook voicemail berichten die ik pas drie dagen later te horen krijg dan zou het me niet uitmaken of ik iets mee zou moeten betalen. Maar ik vind de diensten die ik afneem bij KPN zo erg slecht dat ik ga overstappen naar een andere provider.

Beste @SandraKok, welkom! Wat jammer om te lezen dat je tegen deze problemen aanloopt! Heb je hierover al eens contact met ons gehad? Over welk internet heb je het? Gaat dat om de vaste diensten of om mobiel internet? Het zou samen kunnen hangen: als je geen verbinding hebt als er een voicemail binnenkomt, dan kan de sms niet ontvangen worden. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Mocht je nog willen dat ik met je mee kijk, laat het dan gerust weten. We helpen je graag verder.Â