Skip to main content

Ik ben al vele jaren voor internet/werk klant bij Tele2 met KPN als netwerk leverancier. Donderdag is door KPN de stekker uit de verbinding met het kopernetwerkgetrokken. In de KPN centrale op de Herengracht Amsterdam. Zover is duidelijk geworden. TEle2 probeert KPN als netwerk leverancier zover te krijgen dat de koperverbinding wordt hersteld.  Sinds donderdag (dat is nu al vijf dagen) blijft het antwoord: KPN gaat contact met u opnemen. Maar er gebeurt niets! Ik kan mijn werk niet doen. En ik krijg ook geen perspectief wanneer e.e.a. verholpen gaat worden. Kopernetwerk zou tot 2026 blijven functioneren. 

Het kan ook een storing zijn. KPNNetwerk heeft namelijk bij bijna niemand het koper afgesloten, en degene die zijn afgesloten hebben eerst meerdere brieven gehad inclusief de precieze datum van afsluiting.
 

Verder; er is maar 1 iemand bij wie u moet zijn en dat is Tele2. Hun gaan over uw verbinding. Niemand binnen KPN zal u kunnen helpen wanneer dit niet via tele2 verloopt.


Tele2 heeft ook niets met KPN te maken, is een paar jaar geleden overgenomen door T-Mobile, nu Odido @Monki Api en @Ik_Combineer 

Dus @Monki Api moet zich even melden bij Odido.

 


Tele2 heeft ook niets met KPN te maken, is een paar jaar geleden overgenomen door T-Mobile, nu Odido @Monki Api en @Ik_Combineer 

Dus @Monki Api moet zich even melden bij Odido.

 

Tele2 is een beetje hetzelfde als XS4ALL is. Het is echt nog een beetje losstaand van de eigenaar maar je kan geen nieuwe contracten meer afsluiten. Contact met de Tele2 klantenservice is ook 020-7544444 en Odido is 0800-0092. Het is echt nog verschillend. 

Ook voor ons intern heeft Tele2 andere nummers dan T-Mobile (Odido)


Het is nog erger geworden sinds de eerste storingsmelding.  Na een eerste monteursbezoek aan huis en is KPN na nog eens zeven dagen  inderdaad in de hoofdverdeler op de Herengracht geweest en heeft - kennelijk - daar mijn telefoonverbinding hersteld.  Maar …… de eerste KPN monteur, die hier in huis is geweest, heeft in huis de hoofdaansluiting losgemaakt en niet weer vastgemaakt toen hij wegging. Er steken losse draden uit de muur.  Dus ….. Tele2 moet nu opnieuw een “ticket” maken om KPN aan te sturen voor een derde interventie.   Ik heb nog niets van KPN gehoord.  


Reageer