Skip to main content

Gebeld met de klantenservice van kpn met een technisch inhoudelijke vraag, wat gaat de monteur precies doen en hoelang is hij bezig.

Monteur komt tussen 13 & 15 uur het is nu 14:31 dus ik zou graag willen weten hoelang hij bezig is.

De dame bij de klantenservice had elke keer een soort van lachje achter haar zin en ze wist mij eigenlijk niets te vertellen. Ja de backoffice wist het wel maar die kon ik niet spreken.

Nu snap ik wel waarom kpn zo moeilijk telefonisch bereikbaar is, geen investering in de klantenservicemedewerker. Wel investeren in een computergestuurd systeem die je eigenlijk hetzelfde kunnen vertellen als de medewerker zelf.

wellicht is een overstap naar een andere provider een optie voor mij. Wat een nare ervaring!

Klantenservice en inhoudelijk technische vraag is geen goeie mix. Normaal krijg je van de monteur een belletje of sms'je hoe laat ie komt. Kan zijn dat vorige klussen wat zijn uitgelopen. Hij trekt 2 uur uit voor zijn klus in jouw woning, dus technisch inhoudelijke vragen kun je beter aan de monteur ( of hier op het forum) vragen.


Beste @l83,

Dat is niet te zeggen hoe lang een monteur bezig is, het ligt er ook aan wat er moet gebeuren. Verder is het nog zo dat er ook wat tegenslagen kunnen gebeuren, bijvoorbeeld dat er dingen ook in de wijkkast veranderd moet worden.

Wat moet er nog bij jou gebeuren? Want dat heb ik niet kunnen lezen.Â