Sinds oktober in onze nieuw bouw appartement gaan wonen. Glasvezel KPN genomen aangeschaft.
Advies volledig opgevolgd van de verkopers, compleet Glasvezel, TV.
Sinds die dag dat wij installeerde hebben we elke dag problemen, verbinding instabiel, tv loopt vast, 10-20x per dag resetten en uiteraard, KPN geeft niet thuis.
Als je helpdesk belt moet je Altijd verbinding testen, harde resets, dan zegt men dat het is opgelost. Ik bel u later vandaag terug om te horen of dit klopt, maar teug bellen lukt niet bij KPN, waarschijnlijk hebben zij ook hele slechte verbindingen, maar het probleem blijft. Tot slot 2 WiFi punten van KPN aangeschaft, die je bij elke harde reset opnieuw moet configureren, die staan op 10 meter van elkaar en 10 meter van de router, het blijft TOBBEN!!! Mijn inziens levert KPN niet en kan ik onder het contract uit wat net een paar maanden loopt. KPN wil blijkbaar niet helpen te zoeken naar een oplossing gezien er totaal geen structurele oplossing komt. Dit is mijn laatste poging om te zien wat te dien v\alvorens KPN aansprakelijk te stellen voor het niet kunnen gebruiken van Internet en TV. Wie heeft nog meer deze problemen? Ik kies internet onderstaand, maar het is de totale keten die niet functioneert!