Skip to main content

Ik probeer net de klantenservice te bereiken van KPN. 
Sinds wanneer is deze nu al gesloten?

Heel apart en best vervelend!

Telefonische klantenservice is inderdaad tot 18:00 uur. Je kan ook op Twitter of Facebook een DM sturen. Laatst gedaan en dat ging echt bovenverwachting soepel. Hopelijk kan je via die kanalen alsnog snel support krijgen, want volgens mij reageren ze daar nog wel tot 22;00 uur.

Telefonische klantenservice is inderdaad tot 18:00 uur. Je kan ook op Twitter of Facebook een DM sturen. Laatst gedaan en dat ging echt bovenverwachting soepel. Hopelijk kan je via die kanalen alsnog snel support krijgen, want volgens mij reageren ze daar nog wel tot 22;00 uur.

Oké bedankt voor je reactie. 
Al is het best vervelend, want ik wil ze toch telefonisch spreken. 
Morgen proberen en anders wordt het maandag

Hallo @Maikevb 

Je kan tegenwoordig ook een terugbelafspraak maken via de KPN website, dan hoef je tenminste niet in de wacht te staan tot je aan de beurt bent.

Oké bedankt voor je reactie. 
Al is het best vervelend, want ik wil ze toch telefonisch spreken. 
Morgen proberen en anders wordt het maandag

Hoi @Maikevb 

Als tip zou je ook nog KPN Service Plus bij je KPN abonnement kunnen nemen.
Dit kost je maandelijks 5,- euro, maar dan zijn de openingstijden ruimer en kun je ze ook op zondag en tijdens feestdagen bellen.

Bij KPN Service Plus zitten vakkundige medewerkers die van veel (technische) zaken af weten, in vergelijking met de normale klantenservice, ook bij storingen.

KPN Service Plus heeft de volgende openingstijden:

• 7 dagen per week (Maandag tot en met Zondag) van 08:00 tot 22:00 uur.

Zelf heb ik ook KPN Service Plus in mijn abonnement, en ik kan uit eigen ervaringen zeggen dat ze je goed en vriendelijk te woord staan, alle tijd voor je nemen die nodig is (al duurt het gesprek 45 minuten), en veel (technische) kennis in huis hebben.
Het is in elk geval niet vergelijkbaar met de reguliere klantenservice.

KPN Service Plus kun je zelf aanzetten binnen je Mijn KPN account.
Kies dan wel voor alléén KPN Service Plus, zónder de Fritz!Box erbij.

Ik raad trouwens de overige mede klanten ook KPN Service Plus aan, die 5,- euro is het echt meer dan waard, tenminste als je dat ervoor over hebt natuurlijk, want dat is een persoonlijke keus.

Dank allemaal voor de reacties!

Inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice. 

Reageer