Skip to main content

Hi all,

 

Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeeropdracht, waarbij ik de tevredenheid van klanten  onderzoek in de KPN winkel. HIerbij heb ik twee honderd respondenten nodig en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om de onderstaande vragenlijst in te vullen. 

Admin: link verwijderd i.v.m huisregels

Hallo @Student HHS, welkom op het KPN forum. 

De link die je hier plaatst is in strijd met onze huisregels, om die reden heb ik de link verwijderd uit je bericht. Wil je een (afstudeer)onderzoek bij KPN doen? Dat kan! Voor een goede afronding van je afstudeeropdracht heb je een stagebegeleider bij KPN nodig. Die helpt jou aan de juiste informatie en gaat jouw onderzoek eerst toetsen bij de privacy officer voordat het verspreid mag worden. Het onderzoek moet voldoen aan strenge AVG (privacywetgeving) eisen, om de privacy van onze klanten goed te borgen. Je mag dus niet zomaar data verzamelen vanaf ons forum!

Voor een afstudeerstage kun je hier solliciteren: KPN Jobs

Je kunt natuurlijk ook altijd een kpn winkelmanager benaderen om je te helpen bij je opdracht. Succes!


Tip. Ik zie dat je in je bericht een aantal ‘tags’ gebruikt zoals: klacht. Zo komt hier sneller een bezoeker die een klacht heeft terecht. Wanneer je een onderzoek uitvoert moet dat betrouwbaar, objectief en representatief zijn. Hiermee ‘stuur’ je als het ware de resultaten van je onderzoek, en dat is nu juist niet de bedoeling ;)
Je afstudeerbegeleider op school kan je daar vast mee helpen door relevante literatuur aan te reiken over onderzoek en onderzoeksmethoden. Daar zul je veel profijt van hebben! ;)


Reageer