Skip to main content

Sinds enkele maanden hebben wij problemen met de wifi verbinding. Na meerdere keren telefonisch contact en de wifi manager te hebben gebruikt zou het volgensĀ  de medewerkers van kpn aan mijn versterker liggen. Deze meegenomen naar de winkel, kon niet worden omgeruild omdat ik geen factuur had. In de winkel wederomĀ  getest alles okĆ©. Afgelopen week thuis weer 2x uitval wifi, alles weer moeten instellen. Vrijdagavond op de kpn site de wifi manager weer gedaan en kreeg advies om 2 superwifi schotels aan te schaffen. Vandaag, zaterdag, naar de kpnwinkel omdat te kopen. Sorry meneer kost 150 euro als u die nu mee wiltĀ nemen, bestellen kan wel voor, afgerond, 80euro. Contact gehad met de klantenservice over dit verschil, antoo4dals ik dit voor u ga doen bent duurder uit als u het zelf online besteld maar wel goedkoper dan in de winkel. Dit zou het beleid van kpn zijn, hoezo klantvriendelijk?

U moet betalen voor versterkers. Wat is hier vreemd aan? En wat heeft dat met klantvriendelijkheid te maken?


Hallo @Nick83Ā , @Koop SĀ heeft het over het prijsverschil van de versterkers tussen de winkel/webshop en de wifi-manager waar hij over valt.

Ā 


Is niet uit te leggen, als kpn nu in winkel er een kaartje bij zet dat alleen kpn klanten deze eenmalig met korting kunnen kopen.ik snap het wel dat dir vreemd overkomt.Ā 


Hi @Koop S, jouw bevindingen kloppen. De prijs van SuperWifi is niet overal hetzelfde. Via de Wifi Manager krijg je een persoonlijk advies. Als daarbij SuperWifi aangeraden wordt, kan je deze eenmalig voor een voordelig tarief kopen als je wilt. Je leest er hier meer over:Ā 

Ā