Skip to main content

Verschillende keren geprobeerd afspraak te maken voor vervanging glasvezelkastje, telkens melding: oeps er ging wat verkeerd, neem contact op met beheerder. Vandaag weer mail gekregen, opnieuw geprobeerd, en jawel: afspraak is gemaakt. Er staat dat de monteur foto's maakt van de oude en nieuwe situatie, klopt dit, want ik ben hierom ietwat argwanend..hoe zit het, ok of niet?

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor vraag aangemaakt

Hi @John-T58, zolang de afzender van de ontvangen e-mails klopt zou ik me niet teveel zorgen maken. Ook kun je altijd om legitimatie vragen op het moment dat er een monteur aanbelt. Het verhaal van de foto's maken heb ik nog niet eerder gelezen. Wellicht als je contact opneemt met Roamler dat zij kunnen uitleggen of dit klopt en waarom dit nodig is. Ik vermoed dat de monteur moet bewijzen dat het kastje ook daadwerkelijk vervangen is. 


Het nieuwe kastje moet ook geactiveerd worden. Daarvoor wordt de barcode aan de voorzijde van het glasvezelkastje gescand met de telefoon/tablet van de monteur. Was dat het wellicht?


Dan zou je niet van de oude situatie een foto hoeven maken. Lijkt me echt dat ze moeten bewijzen dat die vervangen is. 


Hi @John-T58, zolang de afzender van de ontvangen e-mails klopt zou ik me niet teveel zorgen maken. Ook kun je altijd om legitimatie vragen op het moment dat er een monteur aanbelt. Het verhaal van de foto's maken heb ik nog niet eerder gelezen. Wellicht als je contact opneemt met Roamler dat zij kunnen uitleggen of dit klopt en waarom dit nodig is. Ik vermoed dat de monteur moet bewijzen dat het kastje ook daadwerkelijk vervangen is. 

Bedankt, ik doe Roamler wel een berichtje!


Het nieuwe kastje moet ook geactiveerd worden. Daarvoor wordt de barcode aan de voorzijde van het glasvezelkastje gescand met de telefoon/tablet van de monteur. Was dat het wellicht?

Ze komen pas omwisselen begin augustus, dus dat weet ik niet, bedankt zover!


Heel goed dat je scherp en iets wat argwanend bent. Zeker met al die verhalen van oplichters die aan de deur komen. In dit geval is het echt Roamler een legitieme partner van KPN. 


Thanks, je hoort zulke wilde verhalen!


Reageer