Skip to main content

Hier precies hetzelfde probleem, Na veel gedoe met aansluiten heeft de monteur het aangesloten en verteld dat qua aansluiting nu alles klopt. Verslag geschreven voor de "backoffice" en het pon lampje zou vanzelf constant gaan branden. Meerdere malen langdurig met de klantenservice gebeld, word van kastje naar de muur gestuurd en inmiddels 4 weken verder nog geen internet.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Zijn er inmiddels wel beetje klaar mee studentenhuis met 5 ontevreden klanten. Waardeloze klantenservice die constant beloven terug te bellen dit vervolgens niet doen. Als je zelf de klantenservice belt zijn we minimaal een half uur verder en qua progressie niks.


Hoi @Harmb, welkom op het forum! Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt, dat is net wat overzichtelijker.  Geheel begrijpelijk dat je hier inmiddels wel flauw van bent. Wil je jouw forumprofiel invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Ik kan niet beloven dat ik wat kan doen. Als het al bij de goede afdeling ligt dan is het ook voor mij helaas een kwestie van afwachten. Maar, ik kan het in ieder geval voor je nakijken en hopelijk van een goede update voorzien.


Ik heb ingevuld wat je nodig hebt. Mocht je meer nodig hebben dan hoor ik het wel.


Dank je, @Harmb. Ik zie hier dat er op de 6e een monteur is geweest. Dat is dan degene die de installatie heeft afgerond? Is op dat moment ook de Experia Box en dergelijke geplaatst? Zo ja, wil je nog eens de Experia Box resetten (pinnetje in het resetgaatje achterin tot het powerlampje uitgaat). Dit kan de trigger zijn om de activatie te voltooien. Als dat niet werkt, laat het weten. Dan kan ik hier opnieuw actie op ondernemen.