Skip to main content

Hey KPN ik weet niet of ik in het goede draadje zit maargoed.

 

Hoe kan het dat de BF deals zo karig zijn dit jaar.

 

Internet en TV

Black Friday deals: Coolblue cadeaubon t.w.v. € 250,- bij een 2-jarig abonnement

Of ga voor de Philips Soundbar t.w.v. € 399,-

Of 6 maanden 35€...

Gratis overstapservice, je hoeft zelf niets te doen

 

 

De Philips soundbar is trouwens 90€ goedkoper bij Bol, mocht iemand er interesse in hebben.

Hallo @Dikkedikkie reist ,

Black Friday is dit jaar op vrijdag 24 november 2023.

Kortom : de aanbiedingen voor Black Friday zijn nu nog niet bekend. 

Ik verwacht ze over ongeveer een week, misschien worden ze komend weekend al bekend? 

 


@Noordzee check.

 

Black Friday deals 2023


Oh, nog niet gezien….,

Maar dit valt inderdaad tegen. De IPhones zijn zelfs nog duurder dan bij een bepaalde fysieke winkel. 
 

Vorig jaar vond ik de acties ook al tegenvallen. Komt waarschijnlijk omdat er elk weekend al acties zijn. 


Het is ook niet verplicht.


Oh, nog niet gezien….,

Maar dit valt inderdaad tegen. De IPhones zijn zelfs nog duurder dan bij een bepaalde fysieke winkel. 
 

Vorig jaar vond ik de acties ook al tegenvallen. Komt waarschijnlijk omdat er elk weekend al acties zijn. 

Misschien hiermee te maken ook.

 

https://www.nu.nl/tech/6288667/experts-kpn-en-ziggo-blijven-prijzen-verhogen-door-gebrek-aan-concurrentie.html


@Noordzee check.

 

Black Friday deals 2023

Dit zijn geen echte Black Friday Deals, die KPN nu naar buiten heeft gebracht.
Het is een opeen stapeling van eerdere actie van het afgelopen jaar, zoals de Coolbleu cadeabon (meerdere weekenden in de actie geweest) en de Philips soundbar, met exact dezelfde waarden.

Ook de 6 maanden korting is vrijwel het hele jaar rond, dus meer standaard dan uitzondering.
Maak er dan 9 en/of 12 maanden korting van, zoals Ziggo momenteel ook doet, dan ben je concurrerend bezig.

KPN hadden het beter “De beste acties van het afgelopen jaar” kunnen noemen.

Ben het in dat opzicht eens met @Dikkedikkie reist en @Noordzee 

Odido is nog niet begonnen met Black Friday, en wacht waarschijnlijk gewoon tot volgende week.


Gisteren op tv, ik dacht in het NOS Journaal, gezien dat de ACM andermaal de praktijken rond BF deals gaat onderzoeken. In weerwil van wettelijke bepalingen verhogen veel winkels/aanbieders eerst hun prijzen om ze daarna "met spectaculaire korting" aan te bieden voor een prijs die veelal hoger is dan de oorspronkelijke prijs vóór de verhoging. Kortom BF is vaak nep. 


Gisteren op tv, ik dacht in het NOS Journaal, gezien dat de ACM andermaal de praktijken rond BF deals gaat onderzoeken. In weerwil van wettelijke bepalingen verhogen veel winkels/aanbieders eerst hun prijzen om ze daarna "met spectaculaire korting" aan te bieden voor een prijs die veelal hoger is dan de oorspronkelijke prijs vóór de verhoging. Kortom BF is vaak nep. 

Waar zie jij hier een spectaculaire korting dan. 


Gisteren op tv, ik dacht in het NOS Journaal, gezien dat de ACM andermaal de praktijken rond BF deals gaat onderzoeken. In weerwil van wettelijke bepalingen verhogen veel winkels/aanbieders eerst hun prijzen om ze daarna "met spectaculaire korting" aan te bieden voor een prijs die veelal hoger is dan de oorspronkelijke prijs vóór de verhoging. Kortom BF is vaak nep. 

Klopt @Henk2304 !

Ik heb dat item ook gezien, zowel gisterenavond als vanmorgen in het NOS Journaal.
Vaak krijg je helemaal niet die korting die wordt voorgeschoteld, omdat ze de prijzen van tevoren stiekem omhoog doen, en na Black Friday weer omlaag, waardoor je denk een goede deal te kunnen binnenhalen.

Je moet erg goed opletten, bij dit soort acties!

Maar de acties van KPN zijn betrouwbaar en voor de rest ook prima, daar krijg je daadwerkelijk de korting die wordt getoond tijdens het bestellen als nieuwe klant.

Het gaat vooral om de aankopen via de diverse online shops, zoals de Mediamarkt en Bol.com.