Skip to main content

Ik zou graag over gaan naar glasvezel alleen dit wordt alleen aangeboden door een lokale aanbieder. Komt er ooit ook glasvezel van KPN op Texel?

Op de website van KPNNetwerk kan je kijken of er al plannen zijn om uw adres aan te sluiten. Ook kan je je aanmelden voor een nieuwsbrief zodat u als eerste word geïnformeerd als daar een update over is.

Ik heb zojuist gekeken of er plannen zijn in den burg en het lijkt er nog niet op dat er plannen zijn.


Bedankt ik zag het ook helaas. We blijven hoop houden. Wil eigenlijk niet naar de lokale aanbieder. 


Bedankt ik zag het ook helaas. We blijven hoop houden. Wil eigenlijk niet naar de lokale aanbieder. 

Is die er dan? Glasvezel? 


Ja kabeltex bied glasvezel aan. 


Bedankt ik zag het ook helaas. We blijven hoop houden. Wil eigenlijk niet naar de lokale aanbieder. 

Is die er dan? Glasvezel? 

Ja via Kabeltex.


Bedankt ik zag het ook helaas. We blijven hoop houden. Wil eigenlijk niet naar de lokale aanbieder. 

Is die er dan? Glasvezel? 

Ja via Kabeltex.

Dan is de kans dat KPN binnen enkele jaren glasvezel aan gaat leggen niet zo groot denk ik. Er zijn nog enorm veel gebieden in Nederland waar nog niks legt. Die zullen eerder aan de beurt komen lijkt mee.