Skip to main content

Beste klantenservice,

Ik heb exact hetzelfde probleem als https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/korting-bij-lage-internetsnelheid-482049#post842046. Dit verzoek is door @Vikash intern doorgezet.

 

Ik heb op 2 feb 2020 gekozen voor een ander abonnement: een Hussel internet 50 Mbit/s. Tijdens het afsluiten van deze wijziging via mijnkpn app kreeg ik de opmerking dat mijn huidige verbinding de snelheid niet kon halen en dat ik daarom een maandelijkse korting zou krijgen van €5. Helaas zie ik dit niet terug op mijn factuur. 

Kan iemand voor mij achterhalen of ik geen spoken heb gezien en of het inderdaad klopt dat ook ik de maandelijkse korting hoor te ontvangen?

Alvast vriendelijk dank.

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


 


Uhm dat is inderdaad niet veel qua snelheid. Een medewerker gaat hier zeker op reageren.  Doorgaans binnen 48uur.  Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor u kijken.


Nee, dat is inderdaad niet veel. Ik heb volgens mij begin van het jaar een brief door de bus gekregen van kpn netwerk dat ze binnenkort bij ons in de buurt aan de slag zouden gaan met het vernieuwen van het netwerk. In mijn enthousiasme :relaxed: ​​​​​​ben ik alvast mijn abonnement gaan wijzigen. En tijdens die wijziging kreeg ook de opmerking dat de snelheid niet gehaald kon worden. Tot die tijd zou ik die korting krijgen. Maar goed, in ieder geval alvast dank voor je reactie. Ik wacht het nog even rustig af. 


Kijk ook eens op www.kpnnetwerk.nl je kunt je daar inschrijven om op de hoogte te worden gehouden voor eventuele upgrades van het netwerk op jouw adres.


Hoi @pkgchk. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het ook voor jou uitgezocht. Op jouw adres is er een maximale download snelheid van 12Mbit/s mogelijk. Zoals ik in het andere topic al aangaf krijg je een korting op het abonnement wanneer de maximale downloadsnelheid op jouw adres lager dan 12Mbit/s is. Ik had je het graag anders willen vertellen, maar jij valt dus precies op de grens en daarom ontvang je helaas deze korting niet.:sweat:


Hoi @Vikash , dankjewel voor je reactie en voor het uitzoeken Helaas, het is even niet anders. Ik hoop in ieder geval dat het netwerk in onze buurt dit jaar wordt aangepakt. Wat jammer is dat ik ook net geen recht heb op een 4g modem. Ik val net niet onder categorie 'buitengebied'. Het zit ff niet mee 😃 


Hoi @pkgchk. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het ook voor jou uitgezocht. Op jouw adres is er een maximale download snelheid van 12Mbit/s mogelijk. Zoals ik in het andere topic al aangaf krijg je een korting op het abonnement wanneer de maximale downloadsnelheid op jouw adres lager dan 12Mbit/s is. Ik had je het graag anders willen vertellen, maar jij valt dus precies op de grens en daarom ontvang je helaas deze korting niet.:sweat:

Ik had zelf al bekeken of het mogelijk is om Sneller Internet Buitengebied aan te vragen op jouw adres, maar helaas is dat niet mogelijk. Je kan op de pagina ‘Snel internet in het buitengebied’ zelf ook een postcodecheck doen. Zodra het wel mogelijk is op jouw adres, dan geeft deze pagina het aan. Je kan het beste over een tijdje nog eens proberen. Ik hoop natuurlijk net als jou dat het netwerk z.s.m. verbeterd wordt, zodat je een snellere verbinding hebt. :fingers_crossed_tone3:


Reageer