Skip to main content

@

Is er een dienstdoende moderator die mijn vraag kan beantwoorden? Moet het al mogelijk zijn om het TV+ abonnement via de Mijn KPN app aan te vragen en kan dit ook via de webpagina of alleen de app?

Of kan dit enkel nog telefonisch als bestaande klant.

@Galdor68 werkt het niet via de onderstaande link?

https://www.kpn.com/televisie.htm

Klik dan op 'Al internet? Bekijk de mogelijkheden'

Dan inloggen en volg de stappen die jij wilt.

Via deze manier werkt het hier wel.

Een vreemde omweg maar het werkt wel.

Maar telefonisch kan je als bestaande klant een betere korting krijgen. Ik spreek uit ervaring!

 

Admin: off topic hier, afgesplitst naar eigen topic

@Rainiervrolijks u kunt er vanuit gaan dat het mij bekend is hoe ik korting kan krijgen als ik dat wens.

 

Mijn vraag betrof puur en alleen of en wanneer we via de Mijn KPN web pagina dit kunnen bestellen. Dat kan dus nog niet.

 

Als ik korting wil kan ik beter een jaar naar een andere provider gaan, dat levert bijna zeker meer korting op dan wat de afdeling retentie mij kan/mag bieden.


@Rainiervrolijks u kunt er vanuit gaan dat het mij bekend is hoe ik korting kan krijgen als ik dat wens.

 

Mijn vraag betrof puur en alleen of en wanneer we via de Mijn KPN web pagina dit kunnen bestellen. Dat kan dus nog niet.

 

Als ik korting wil kan ik beter een jaar naar een andere provider gaan, dat levert bijna zeker meer korting op dan wat de afdeling retentie mij kan/mag bieden.

Ok. Sorry. Maar ( zie mijn nieuwe abonnement) is dit dan anders bij een concurrent? Graag voorbeeld dat ik volgende keer kan overstappen

 


@Rainiervrolijks schreef:

Ok. Sorry. Maar ( zie mijn nieuwe abonnement) is dit dan anders bij een concurrent? Graag voorbeeld dat ik volgende keer kan overstappen

 


Ik zie dat het al is beantwoord. Het kan beduidend anders zijn. Echter heeft de genoemde provider een lagere upload wat voor ons geen probleem is. 

 

Wie jaarlijks de laagste kosten wil hebben kan beter elk jaar overstappen. Anders genoegen nemen met iets minder korting en bellen voor een tijdelijk aanbod.