Skip to main content

Beste,

Ik heb de “blijven loont” aanbieding ontvangen waarbij je je abonnement met twee jaar kunt verlengen voor zes maanden € 10 korting. Op dit moment ontvang ik standaard € 4 korting, dit stamt volgens mij nog uit de tijd dat Telfort opging in KPN.

Wat ik mij nu afvraag is of ingaan op deze aanbieding gevolgen heeft voor mijn standaard € 4 korting? Krijg ik tijdens die zes maanden in totaal € 14 euro korting of verdwijnt mijn huidige € 4 korting dan? Krijg ik na afloop van de zes maanden mijn € 4 korting terug of ga ik dan het volle pond betalen?

Gr.

Dus je bent nu nog Telfort klant @SPDN , als je dan overgaat naar het echte KPN vervallen alle Telfort voor- en nadelen en vk  je definitief onder het KPN regime en voorwaarden.

Je moet voor jezelf uitmaken of dat voordeliger is of niet.

Nee ik ben klant van KPN. Een aantal jaar geleden ging Telfort volledig op in KPN. Die korting van € 4 is volgens mij compensatie omdat KPN duurder was dan Telfort. Ik vraag mij nu dus af of deze korting verdwijnt als ik inga op deze aanbieding.

Heb je dan een levenslange of zolang je niets wijzigt korting @SPDN? Alles kan veranderen of aangepast worden. Het maakt dan niets uit wat er in het verleden heeft plaatsgevonden. Maar ik gun het je uiteraard van harte! 

Heb je dan een levenslange of zolang je niets wijzigt korting @SPDN

Dat weet ik dus niet precies. Er staat in ieder geval geen einddatum bij de korting op de factuur. 

Nou, dan zou ik daar heel zuinig op zijn. Maar ik weet dus niet wat de gevolgen voor jou zijn. Hopelijk komt er een duidelijke bevestiging op je vraag! Het zou inderdaad zonde zijn als je deze korting niet kunt voortzetten. 

Ja, misschien maar beter om niets te doen. Ik vermoed dat als ik inga op deze aanbieding KPN dit ziet als “nieuw” abonnement en die oude “Telfort korting” vervalt. Hopelijk komt er idd een duidelijk antwoord vanuit KPN.

Hallo @SPDN ik was ook TFT-klant die in 2020 automatisch overgegaan is naar KPN, maar onder de TFT-voorwaarden, dus net als jij.

Als je nu dus op de verlengaanbieding in gaat word je dus een ‘echte’ KPN-klant omdat TFT-niet meer bestaat en je binnen dat abo niets meer kunt wijzgigen en vervallen alle voor- en nadelen van het TFT-abo, zoals ik eerder schreef.

@JanD thanks, dan weet ik voldoende.

Nou... 4 euro korting is ook weer niet heel veel. Dat is hooguit 2 jaar inflatiecorrectie. Je moet naar de totaalprijs kijken. En niet teveel focussen op die 4 euro korting. 

@Marlon92 € 4 ‘oneindige korting’ weggooien voor 6 maanden € 10 korting is anders ook geen geweldige deal.

Nogmaals: kijk naar de totaalprijs. Ik neem aan dat ook jij elk jaar gewoon inflatiecorrectie krijgt. Ooit komt het moment dat jouw abonnement duurder word dan een nieuw KPN abonnement. Ondanks die 4 euro korting. En misschien is dat nu al zo.

Met een nieuw KPN abonnement krijg je toch ook ieder jaar een inflatiecorrectie? 

@SPDN doe maar gewoon waar jij je het beste bij voelt. 

Met een nieuw KPN abonnement krijg je toch ook ieder jaar een inflatiecorrectie? 

Na het afsluiten wel ja. Maar de prijs van een nieuw abonnement is zowat al 3 jaar hetzelfde. Je begint dus weer met een lager bedrag. Althans, dat kan zo zijn. Het is verstandigom dat na te kijken. Ieder jaar weer opnieuw. 

Reageer