Skip to main content
Vraag

Kosten in rekening gebracht zonder te leveren

• February 17, 2026
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

SINDS NOVEMBER 2025 heb ik een internetcontract getekend waarvoor ik nooit service heb ontvangen. Na meer dan tien keer bellen heeft het bedrijf de storing nooit hersteld en kon ik nooit internet gebruiken bij dit bedrijf. In december, toen ik opnieuw aandrong op het annuleren van het contract, zeiden ze dat ik moest wachten tot de storing bij mijn huis werd hersteld, maar ik heb nooit meer iets gehoord van de monteurs en het bedrijf blijft de maandelijkse kosten in rekening brengen zonder mij de internetdienst te leveren. Is dit legaal in Nederland? En kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 17, 2026

Via onderstaande link kun je een klachtenformulier invullen en dat wordt dan opgepakt:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 17, 2026

Via onderstaande link kun je een klachtenformulier invullen en dat wordt dan opgepakt:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes

Hartelijk bedankt voor je hulp

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 18, 2026

Welkom op de community ​@RJCA.NL, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat een ellendige situatie zeg, heel goed dat je er even over aan de bel trekt hier!
Ik zie dat JanD de link naar het klachtenformulier heeft gedeeld, is er vanuit daar al contact met je opgenomen en ben je daar iets wijzer van geworden? Dat je maandenland zonder werkende diensten zit is erg merkwaardig, dus ik ben wel benieuwd naar wat er nu toch precies gaande is met je aansluiting.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 20, 2026

Welkom op de community ​@RJCA.NL, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat een ellendige situatie zeg, heel goed dat je er even over aan de bel trekt hier!
Ik zie dat JanD de link naar het klachtenformulier heeft gedeeld, is er vanuit daar al contact met je opgenomen en ben je daar iets wijzer van geworden? Dat je maandenland zonder werkende diensten zit is erg merkwaardig, dus ik ben wel benieuwd naar wat er nu toch precies gaande is met je aansluiting.

Hallo,Het spijt me enorm dat ik dit moet melden, maar sinds ik het internetabonnement heb afgesloten, kan ik het helaas nog steeds niet gebruiken omdat er een beschadiging is in een van de glasvezelkabelinstallaties in de straat. De technici van het bedrijf lijken het probleem niet te kunnen lokaliseren of oplossen, en dat baart me zorgen. Bovendien is mijn tuin behoorlijk beschadigd geraakt tijdens de werkzaamheden, en ligt de glasvezelkabel nu bloot bovenop de tuin, wat in strijd is met de regelgeving. Vervolgens zijn de technici niet meer teruggekomen en hebben ze het probleem met de externe bekabeling niet opgelost. KPN blijft echter aandringen op het betalen van de facturen voor 5 maanden zonder internet, plus een factuur voor technische dienstverlening. Dit is werkelijk betreurenswaardig.Deze situatie is erg teleurstellend en stemt me verdrietig. Ik hoop van harte dat jullie me kunnen helpen om dit snel en naar behoren op te lossen. Alvast bedankt voor jullie begrip en ondersteuning!Met vriendelijke groet,

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 20, 2026

Ai, het gaat dus echt om een flink defecte kabel die niet goed gerepareerd wordt ☹️

We willen graag even meekijken, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.