Skip to main content

Na meer dan een week geen interactieve tv is er eindelijk een monteur gekomen. Nu blijkt dus dat ik de rekening moet betalen van de monteur. Daar is nooit over gesproken bij de KPN. We hebben zelf met behulp van de diverse personen bij de klantenservice allerlei tests gedaan om weer tv te krijgen. Bovendien hebben we vanalles nieuw gekregen van de de KPN; tvontvanger, ethernetdraad en een nieuwer type modem. Uiteindelijk blijkt dat onze tv via de HDMI kabel geen goed contact maakt met de tvontvanger. Altijd wel gedaan, maar na de laatste update van de KPN niet meer. Nu kunnen we tv kijken via een scartkabel. Geen HD dus. Omdat dit het euvel is komt de monteur dus met een rekening van 50 euro. Niet terecht, want dit is nooit als probleem oplosser aangedragen door de klantenservice. Dit gaat buiten het vaste stappenplan van de klantenservice. Ik vind het onterecht dat ik deze kosten moet betalen. Daar is ook nooit over gesproken. Er zou een monteur komen op kosten van de KPN.

Nou moet ik het eerst betalen en dan moet ik vragen of ze het willen crediteren. Ik wil helemaal niets betalen voor dit bezoek. Een beetje service verwacht ik wel. 

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @DianaO , als een storing wordt veroorzaakt door KPN hoef je niets te betalen. Ligt het aan je eigen bekabeling en infra binnenshuis dan is het voor je eigen rekening, zie de voorwaarden.

 


Wist van te voren niet wat het was. Volgens de planner van de monteurs zouvt op kosten KPN zijn.


Wist van te voren niet wat het was. Volgens de planner van de monteurs zouvt op kosten KPN zijn.

het signaal werkt dus wel aangezien je wel via scart tv kunt kijken.

nieuw, modem en ontvanger wat niet werkte.

Dan is het logisch dat:

  1. hdmi kabel kapot is
  2. hdmi aansluiting tv kapot is

Daar kan KPN toch niks aan doen?


HDMI aansluiting tv is niet stuk.


Welkom op het forum DianaO. Het is inderdaad wel zo netjes als kosten van tevoren benoemd worden. Tegelijkertijd bestaan er weldegelijk situaties waarbij er kosten voor de klant ontstaan als er dingen in het klantdomein kapot zijn. Ik heb een privé bericht gestuurd om er samen goed naar te kunnen kijken.Â