Skip to main content

Beste, 

Het wifi-netwerk van KPN is niet dekkend in mijn huis. Op de 3e verdieping is geen bereik. Na telefonisch contact met de klantenservice werd mij geadviseerd een speedtest te doen, waaruit bleek ik dat in aanmerking kwam voor 2 gratis wifi versterkers en een bezoek van een WIFI-monteur.

Uit de speedtest van de monteur blijkt dat er op de 3e geen bereik is. Echter verteld de monteur mij net dat ik de voorrijkosten zelf moet betalen. Dit is nooit eerder vermeld en ik hoop dan ook dat dit een misverstand is. Kunnen jullie dat bevestigen?

Hierbij mijn gegegevens:

klantnr:**************

 

Alvast bedankt voor jullie reactie.  

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Een vervelende situatie! Een medewerker zal hierop reageren. Heb je nu wel overal goed wifi?


@Tvk1 Bedankt voor je bericht! Ik heb even met je mee kunnen kijken op het klantnummer dat je hebt doorgegeven. De bon die de monteur heeft opgemaakt aan je is een €0,00 euro bon. Als de Wifi Manager uitkomt op een gratis Wifi monteur, dan heb je daar gewoon recht op. Ik vermoed dat de monteur zich vergist heeft. Je mag de eerstvolgende factuur in de gaten houden, als er extra kosten in rekening worden gebracht, dan mag je het hier even laten weten. Voor zover ik nu kan zien, gaan er geen extra kosten in rekening gebracht worden. 


Reageer