Skip to main content

Geachte,

Ik heb gisteren telefonisch een abonnement bij jullie afgesloten voor internet en tv.

Er is volgens jullie gegevens een aansluitpunt in mijn woning aanwezig, (met prima snelheid) echter is deze er niet?! Ik heb alleen een coax aansluiting in mijn nieuwbouw woning zitten. Ligt de kabel ergens in mijn tuin? Ik heb geen idee hoe nu verder. Meneer aan de telefoon gaf aan aan het goed zou komen, maar ik zou niet weten hoe. Tenzij het via coax mogelijk is met een omzetter oid of er een kabel naar binnen gebracht wordt? 

Ik hoor heel graag van jullie. Abonnement gaat volgende maand in!

Met vriendelijke groet, 

Nathalie Knol

Deze vraag wordt vaker gesteld, bv deez :

 


Ik heb geen telefoonaansluiting of Isra aansluiting.. 


Als er meerdere van dezelfde soort huizen staan dan informeren bij de buren.

En onder de vloer kijken, indien mogelijk.

 

Is het een ouder huis ? Zo oud dat er ooit wel een telefoonaansluiting zal zijn geweest ?
En wellicht is weggewerkt door vorige bewoners ?


Aangezien het een nieuwbouw huis is kan het zomaar zijn dat  er een BOP "is een glasvezel aansluiting" ligt onder de vloer.

 


O, aha, nieuwbouw, dus . .
Alhoewel dat ook relatief is, maar goed, het zal dus om glasvezel gaan.

Maar ook dan is bij de buren kijken/vragen mogelijk, EN de partij die het heeft aangelegd uiteraard.


Er stond vroeger een boerderij, er staan nu 5 huizen voor op de plaats. Er is enkel een coax aansluiting aanwezig. Het gaat erom dat kpn aangeeft dat er wel een aansluiting op koper is en ik deze niet kan vinden. Dus hoe nu verder. Buren zitten allemaal bij ziggo, net zoals ons op dit moment. Oude bewoner vragen heeft geen nut in dit geval. Glasvezel komt in de loop van volgend jaar..


Er stond vroeger een boerderij, er staan nu 5 huizen voor op de plaats. Er is enkel een coax aansluiting aanwezig. Het gaat erom dat kpn aangeeft dat er wel een aansluiting op koper is en ik deze niet kan vinden. Dus hoe nu verder. Buren zitten allemaal bij ziggo, net zoals ons op dit moment. Oude bewoner vragen heeft geen nut in dit geval. Glasvezel komt in de loop van volgend jaar..

Je kunt het beste even bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken

Er komt dus volgend jaar glasvezel en daar kun je alle kanten mee op v.w.b wanneer 

 


Er stond vroeger een boerderij, er staan nu 5 huizen voor op de plaats.

Aha, op die manier, dan eindigt de telefoonkabel ergens in de tuin nu.
Maar dat weet het kpn systeem niet.

Glasvezel komt in de loop van volgend jaar..

( dat kan ook zo maar nog wat langer duren )
Dan heeft het geen zin om die kabel op te gaan zoeken in de tuin.

 

 


Eerst 1 boerderij, nu 5 woningen….

Ik vrees dat er op het adres (boerderij) dus geregistreerd staat dat er koper is. Één maal dus. Maar het is bij geen enkele woning ook daadwerkelijk … weer … naar binnen gebracht bij de bouw. Alleen Ziggo.

Er is vast nooit een aanvraag bij mijnaansluiting.nl gedaan om deze 5 woningen te voorzien van 'kpn’.

Als het adres bijvoorbeeld was koestraat 1 en nu is het 1, 1A, 1B, 1C en 1D. En jij woont 'net’ op 1 dan is dat dus het adres van de oude boerderij. En dénkt het systeem dat… omdat het nooit aangepast is.