Goedenavond allemaal.
Ik had me al op 18 november 2023 al voor internet KPN besteld voor Thuis. Meerdere keren gedaan allemaal mislukt, Eerst had een KPN medewerker een fout gemaakt met mijn abonnement, geannuleerd. Daarna weer opnieuw aanvraag ingediend.
Wacht je op een bericht totdat de monteur langs kan komen, zodat ze zo snel mogelijk aansluiting zou krijgen. Krijg ik vandaag rond 16:47 uur een bericht dat mijn abonnement door KPN is gecanceld zonder overleg, omdat er geen aansluiting zou liggen. Probleem is ook is een nieuwbouw woning.
Ik ben heel erg boos en teleurgesteld. Krijg 21 december de sleutel van mijn huis en kan in januari geen internet krijgen. Omdat ze gaan beginnen met glasvezelwerkzaamheden maar daar is ook geen inzicht in. Het extra geld betalen evt. voor de aansluiting maakt me niet eens uit. Of leg koper aansluiting neer, maar beiden aansluitingen zijn niet mogelijk.
Moet een vooronderzoek starten heb ik gedaan. Pas 20 februari 2024 mogelijk. Afspraak maar ingediend omdat ik niet anders kan, maar ben ten einde raad. Heb bij mijn buurt de woningbouw ook al ingelicht want meerdere bewoners die er straks komen te zitten eind december zullen hetzelfde probleem gaan krijgen met internet aansluitingen. Waarom is het niet mogelijk om eerder internet te krijgen? Wordt nu letterlijk gedwongen op mijn 4g te internetten met hoge kosten. Of gedwongen om bij mijn moeder thuis internet zaken te doen. Te gek voor woorden. Â
Zowel van KPN klantenservice en via de chat kunnen ze mij niet verder helpen, voldoende informatie geven. Wordt van kastje naar de muur gestuurd.Â
Iemand goed advies wat ik verder kan gaan doen ben ten einde raad. Of heeft iemand hetzelfde ervaren in het verleden en heeft KPN daar snel een oplossing voor gezocht?
Ik hoor het graag.Â
Â
Vriendelijke groet,
Brigitta Segeren