Skip to main content

Goedenavond allemaal.

Ik had me al op 18 november 2023 al voor internet KPN besteld voor Thuis. Meerdere keren gedaan allemaal mislukt, Eerst had een KPN medewerker een fout gemaakt met mijn abonnement, geannuleerd. Daarna weer opnieuw aanvraag ingediend.

Wacht je op een bericht totdat de monteur langs kan komen, zodat ze zo snel mogelijk aansluiting zou krijgen. Krijg ik vandaag rond 16:47 uur een bericht dat mijn abonnement door KPN is gecanceld zonder overleg, omdat er geen aansluiting zou liggen. Probleem is ook is een nieuwbouw woning.

Ik ben heel erg boos en teleurgesteld. Krijg 21 december de sleutel van mijn huis en kan in januari geen internet krijgen. Omdat ze gaan beginnen met glasvezelwerkzaamheden maar daar is ook geen inzicht in. Het extra geld betalen evt. voor de aansluiting maakt me niet eens uit. Of leg koper aansluiting neer, maar beiden aansluitingen zijn niet mogelijk.

Moet een  vooronderzoek starten heb ik gedaan. Pas 20 februari 2024 mogelijk. Afspraak maar ingediend omdat ik niet anders kan, maar ben ten einde raad. Heb bij mijn buurt de woningbouw ook al ingelicht want meerdere bewoners die er straks komen te zitten eind december zullen hetzelfde probleem gaan krijgen met internet aansluitingen. Waarom is het niet mogelijk om eerder internet te krijgen? Wordt nu letterlijk gedwongen op mijn 4g te internetten met hoge kosten. Of gedwongen om bij mijn moeder thuis internet zaken te doen. Te gek voor woorden.  

Zowel van KPN klantenservice en via de chat kunnen ze mij niet verder helpen, voldoende informatie geven. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. 

Iemand goed advies wat ik verder kan gaan doen ben ten einde raad.  Of heeft iemand hetzelfde ervaren in het verleden en heeft KPN daar snel een oplossing voor gezocht?

Ik hoor het graag. 

 

Vriendelijke groet,

Brigitta Segeren

Dat klinkt niet best @Brigitta Segeren . Wat zegt de site van kpnnetwerk over de status van het adres? Kijk op kpnnetwerk.nl en vul postcode en huisnummer in.  Ik ben benieuwd..


Krijg geen beschikbaarheid alleen goed nieuws jouw woonplaats krijgt glasvezel. Maar krijg geen inzicht wanneer. En omdat ze mijn bestelling geannuleerd hebben met reden, omdat er geen aansluiting is op dit adres maak ik me wel zorgen.

Ook mijn buurtbewoners gaan hetzelfde probleem krijgen als ik. Had 18 november internet pakket besteld. Maar kpn annuleerd hemzelf zonder overleg met mij.

 

Vind het koper aansluiting ook niet erg ipv glasvezel moet gewoon internet hebben in mijn woning. Extra betalen voor aansluiting maak me niet uit, zolang ik maar internet heb. 

Probleem ook nieuwbouwwoning huurwoning, heb de woningbouw ook gemaild waar ik kom te wonen.  

Kan meer niet doen, had vanmiddag kpn medewerker gesproken, maar die kon me ook niet helpen. Gaan de week weer proberen momenteel bij kpn veel storingen nu. 

Nieuw internet pakket opnieuw bestellen heeft geen nut zolang kpn geen informatie erover kan geven. 

Donderdag maar naar tel nr. 0880063744 kpn netwerk beheer proberen te bellen. 


Ga er dan maar gerust vanuit dat je, als het mee zit  in de loop van 2024 aan de beurt bent. Is er wel een aansluiting van Ziggo of een andere aanbieder in huis?


Hoi @Brigitta Segeren, welkom op ons forum.

Wat rot dat het aanleggen van glasvezel langer op zich laat wachten dan verwacht. Ik zou graag iets voor je doen, maar dit forum is van KPN als provider. Wij zorgen voor het signaal op de lijn, zo gauw die klaar voor gebruik is. Voor meer informatie over de aanleg van de glasvezelverbinding bij jou in huis, kan je contact opnemen met KPN Netwerk. Ik hoop dat er heel snel meer duidelijkheid komt. 

Als je meer wilt weten, je lees in onze kennisbank hoe de aanleg van glasvezel in zijn werk gaat.


Hoi Joep1965, 

Als ik het adres intyp bij ziggo, zeggen ze dat er wel aansluiting ligt. Ik ga morgen verder informeren bij ziggo wat de mogelijkheden bij hun zijn met betrekking tot internet.Â