Skip to main content

Beste KPN, ik wordt gebeld vanaf het nummer genoemd in het onderwerk en de beller hangt zonder iets tegen mij te zeggen op. Ik vind dit niet prettig ik bel terug en krijg een jonge man aan de telefoon Jens.

Ik leg uit waarom ik bel en geef aan het erg vervelend te vinden, zijn reactie oh dat is niet de bedoeling maar weet u wel waarom wij bellen….Ik geef aan die niet echt een nette benadering te vinden en vraag hoe hij dit op gaat lossen. Hij geeft aan het is bij deze opgelost en wil afsluiten met TOPPIE (bijzondere tekst voor een zakelijk gesprek maar misschien ben ik gewoon wat ouderwets). Ik vraag Jens hoe hij het heeft opgelost, door mijn nummer aan een blacklist toe te voegen. Oke interessant hoe doe je dat als ik bel met een afgeschermd nummer. Nee dan kan het dus niet… Ik vraag om mij door te verbinden met de leidinggevende. Die heeft de jonge man niet. Ik vind het geen probleem om gebeld te worden door KPN. Wel is het voor mij een probleem wanneer de verbindingen wordt verbroken zonder een gesprek te hebben gevoerd en ook wil ik graag op een beleefde manier te woord gestaan worden. Er is geen mogelijkheid om mijn opmerking per mail te versturen, daarom heb ik gekozen voor dit forum. 

 

Hmm, kpn gebruikt alleen 088 nummers om klanten te bellen. 

https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn.htm 

Maar blokkeer het nummer voor inkomend op je vaste lijn (alleen beschikbaar bij afname icm internet). Dit kan via de MijnKPN app en ook de MijnKPN website versie. Blokkeer het dan als +3133. Voor de hele 033 range. Of het hele nummer voor alleen dat nummer.

Plaatsen met 033

  • Amersfoort
  • Bunschoten-Spakenburg
  • Eemdijk
  • Hoevelaken
  • Hoogland
  • Hooglanderveen
  • Leusden
  • Nijkerk GLD
  • Nijkerkerveen
  • Scherpenzeel GLD
  • Stoutenburg
  • Stoutenburg Noord
  • Woudenberg

 


Nee dat doet KPN niet probeer het nummer maar. Ik wil hel niet blokkeren ik wil dat zij mij op een andere manier benaderen.


Misschien was het geen KPN, maar een grappenmaker?


Ik wil hel niet blokkeren

Dan houdt het voor mij hier op.

ik wil dat zij mij op een andere manier benaderen.

Je dwingt ze juist indien het écht kpn is je anders te benaderen als je het blokkeert. Maar kennelijk vind je het toch niet zo heel erg.


Ik kan er zo op afstand niet veel over zeggen, behalve dat het nummer niet bij kpn is ondergebracht en er ook nooit is weg-geporteerd.
zie : ACM : 0332096478
Toegekend : 30-01-2020
Relatienaam : CM.COM Netherlands B.V.

Als ik daar op zoek . .  de doelstelling laat zich raden.
Maar, zou die club mogelijk wel zijn ingehuurd door kpn ?

 

 


Als je het nummer belt wordt er opgenomen met kpn