Beste KPN, ik wordt gebeld vanaf het nummer genoemd in het onderwerk en de beller hangt zonder iets tegen mij te zeggen op. Ik vind dit niet prettig ik bel terug en krijg een jonge man aan de telefoon Jens.
Ik leg uit waarom ik bel en geef aan het erg vervelend te vinden, zijn reactie oh dat is niet de bedoeling maar weet u wel waarom wij bellen….Ik geef aan die niet echt een nette benadering te vinden en vraag hoe hij dit op gaat lossen. Hij geeft aan het is bij deze opgelost en wil afsluiten met TOPPIE (bijzondere tekst voor een zakelijk gesprek maar misschien ben ik gewoon wat ouderwets). Ik vraag Jens hoe hij het heeft opgelost, door mijn nummer aan een blacklist toe te voegen. Oke interessant hoe doe je dat als ik bel met een afgeschermd nummer. Nee dan kan het dus niet… Ik vraag om mij door te verbinden met de leidinggevende. Die heeft de jonge man niet. Ik vind het geen probleem om gebeld te worden door KPN. Wel is het voor mij een probleem wanneer de verbindingen wordt verbroken zonder een gesprek te hebben gevoerd en ook wil ik graag op een beleefde manier te woord gestaan worden. Er is geen mogelijkheid om mijn opmerking per mail te versturen, daarom heb ik gekozen voor dit forum.Â
Â