Skip to main content

KPN is bij ons 3 maanden geleden opgezegd en zijn sinds toen ook bij Ziggo een contract gestart. 

Toen wij het contract hebben afgezegd waren wij 4 dagen te laat met opzeggen en moesten wij alsnog een hele maand betalen: Is in onze ogen logisch want 1 maand opzegtermijn is bekend. Nou werd tot mijn grote verbazing het bedrag nog steeds overgemaakt naar KPN. Ik heb hierna opgebeld en zij waren van mening dat ik nooit mijn contract heb opgezegd en er is zelfs geen notitie van gemaakt dat wij ooit contact hebben gehad met KPN. ONGELOOFLIJK is het. We hebben zelfs de terugstuur box ontvangen van KPN en het modem Retour gedaan. Ik voel me gewoon zo ongelooflijk gen***d naar dit bedrijf. Ze doen bij de klantenservice ook geen enige moeite om mij te helpen en blijven volhouden dat ik nooit contact met ze heb gehad. 

 

Ronduit belachelijk. Ik ben nog nooit zo in het otje genomen door een bedrijf.

 

Castricum  

@Cast Allereerst welkom op ons KPN Forum! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. Zo te horen is er iets niet goed gegaan met opzeggen. Dat de opzegging niet goed doorkomt, dat kan natuurlijk gebeuren, al is het wel gek dat je een retourdoos hebt ontvangen, dus ergens in het systeem is de opzegging wel vastgelegd. Jammer dat de collega die je laatst sprak zich verschool achter het feit dat er geen notitie in het systeem stond. Het gaat om 2-3 maanden teveel betaalde abonnementskosten. 
Wat je het beste even kunt doen is een klacht indienen m.b.t. de opzegging. Mijn collega's van die afdeling kunnen dit tot de boden uitzoeken en kunnen vast achterhalen waar het mis is gegaan. Tevens kunnen zij eventueel de teveel betaalde abonnementskosten in crediteren. 
Ik weet niet of je destijds een bevestiging hebt ontvangen van de opzegging, die zou je als bijlage kunnen mee sturen. Als je deze niet hebt, leg dan dit verhaal aan ze uit. 
Mijn collega's nemen binnen 2-3 werkdagen telefonisch contact met je op. :blush:


Reageer