Skip to main content

Krijg nu ondertussen 5x dezelfde onderhouds sms. Heb al meedere malen met klantenservice gesproken. Mijn nummer zou o.a. door een medewerker verwijderd zijn, zodat ik wellicht geen sms-en meer zou ontvangen. Helaas werkt dit averechts en zijn het er alleen maar meer geworden. Ik wil alleen per email (of post) benaderd worden, zoals ik ook in mijnkpn heb aangegeven. Wat kan ik doen om er voor te zorgen dat ik nooit meer berichten van kpn ontvang?

@sshin  Over wat voor tijdsbestek hebben we het? Komen die SMS’jes iedere week? Of is dat pas recent?


Sinds ik internet heb vanaf juli ongeveer. Eerst op allerlei onmogelijke tijden, nu in bundels van 2 of 3


@sshin Kun jij je profiel voor mij invullen en me daarna hier een seintje geven?


Ingevuld. Jullie gaan wel vanaf februari mijn mobiele telefoonnummer overnemen. Mocht er iets opgelost worden; moet het dan weer opnieuw?


@sshin  ik zie 11-12 een heleboel ‘spam’ over onderhoud.

 Daarna niet meer.  Is dat ook jouw ervaring? 


Hoi,

Klopt, dat waren de laatsten.


Nou bij deze zet ik deze provider aan de kant een hele slecht provider elke x onderhouden voor in de nacht en dan zit je zonder internet offline van 00:00tot00:07  hier wil ik nooit meer klant woorden bah bah bah