Skip to main content

Hoi, hoort er bij het installatiepakket van de KPN Box 12 een ophangbeugel of schroeven? Kan ik die los krijgen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Er zit een ophangbeugel bij.

https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-box-12-502049


Er zit een ophangbeugel bij.

oh wat apart, ik heb die er niet bij gehad. 


Er zit een ophangbeugel bij.

oh wat apart, ik heb die er niet bij gehad. 

Hallo @v222 , nog even goed in de doos kijken.:relaxed:


Er zit een ophangbeugel bij.

oh wat apart, ik heb die er niet bij gehad. 

Goed in de doos kijken, en deze helemaal open maken. 


Er zit een ophangbeugel bij.

oh wat apart, ik heb die er niet bij gehad. 

Goed in de doos kijken, en deze helemaal open maken. 

Hij zit inderdaad een beetje verborgen helemaal onderin de doos.


Hoi, ik heb de doos nagezocht en de klantenservice gebeld omdat hij nu niet echt stabiel op een kastje staat. De klantenservice zegt dat er geen beugel bij hoort te zitten en het met lange schroeven moet waarschijnlijk? Werkt de beugel van de V10 ook want die konden ze eventueel wel bestellen of kan iemand van kpn hier mij een nieuwe beugel toezenden, hartstikke graag!


Hoi, ik heb de doos nagezocht en de klantenservice gebeld omdat hij nu niet echt stabiel op een kastje staat. De klantenservice zegt dat er geen beugel bij hoort te zitten en het met lange schroeven moet waarschijnlijk? Werkt de beugel van de V10 ook want die konden ze eventueel wel bestellen of kan iemand van kpn hier mij een nieuwe beugel toezenden, hartstikke graag!

De zwarte V12 heeft wel degelijk een bevestigingsbeugel en die zou toch echt in de doos moeten zitten. Heb je echt goed gekeken, hij zit onderin verstopt.

Was die doos nog ongeopend toen je hem ontving?

 

Overigens is de bevestigingsbeugel heel anders dan die van de V10 (zonder a).


Hoi, ik heb de doos nagezocht en de klantenservice gebeld omdat hij nu niet echt stabiel op een kastje staat. De klantenservice zegt dat er geen beugel bij hoort te zitten en het met lange schroeven moet waarschijnlijk? Werkt de beugel van de V10 ook want die konden ze eventueel wel bestellen of kan iemand van kpn hier mij een nieuwe beugel toezenden, hartstikke graag!

De zwarte V12 heeft wel degelijk een bevestigingsbeugel en die zou toch echt in de doos moeten zitten. Heb je echt goed gekeken, hij zit onderin verstopt.

Was die doos nog ongeopend toen je hem ontving?

 

Overigens is de bevestigingsbeugel heel anders dan die van de V10 (zonder a).

Ja zat er echt niet bij! De klantenservice zegt ook dat die er niet bij zit maar hier op het forum zie ik foto’s van wel, ik wil gewoon een beugeltje hebben, dat moet toch kunnen?

 

KPN stuur even een nieuwe op dan ben ik een super blije klant!

 


@Erwin_  kan jij wellicht wat betekenen om een nieuw beugeltje te krijgen? Klantenservice telefonisch denkt dat deze niet bestaat maar volgens forum bestaat deze wel.


@v222 : Het forum heeft gelijk.  Er zit een beugel bij.

Ik ga een verzoek voor je doen om deze los op te sturen. Je zou daar één dezer dagen een SMS'je van moeten krijgen. Mocht je vrijdag nog niks hebben gehad, laat het even weten.

 


@v222 : Het forum heeft gelijk.  Er zit een beugel bij.

Ik ga een verzoek voor je doen om deze los op te sturen. Je zou daar één dezer dagen een SMS'je van moeten krijgen. Mocht je vrijdag nog niks hebben gehad, laat het even weten.

 

Super bedankt Erwin!


@v222 : Het forum heeft gelijk.  Er zit een beugel bij.

Ik ga een verzoek voor je doen om deze los op te sturen. Je zou daar één dezer dagen een SMS'je van moeten krijgen. Mocht je vrijdag nog niks hebben gehad, laat het even weten.

 

@Erwin_ helaas nog niets over gehoord. Kan je het checken? ik had je ook een prive bericht gestuurd maar weet niet of die gelezen worden.


@v222 . Ik doe een nieuwe poging. Ik zal even met een logistieke collega mailen om het zeker te weten deze keer.  Maandag/dinsdag weet ik meer. Gaat vast lukken deze keer. 


Helaas zijn de beugels niet los op te sturen. We gaan dus jouw hele V12 omruilen. Tikkeltje omslachtig maar het is niet anders.

Je krijgt straks de SMS met logistieke informatie. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust! :-)


Bedankt voor de tip. Ik had ze zelf ook nog niet gevonden in de doos.

Misschien nog een simpele verbetering voor de v13?


Zal denk ik eerst een Box 12a worden en dan de Box 14, ze hebben 11, het zogenaamde gekkengetal ook overgeslagen zullen ze 13 ook wel doen.


Beugel wel gevonden, geen schroef?


Beugel wel gevonden, geen schroef?

Nee, er zitten geen schroeven bij.


Box12 heeft inderdaad een beugel en zoals @wjb aangeeft weten ze deze wel goed te verstoppen in de doos.


Beste @Kpn , ik heb ook geen beugel gezien bij mijn box 12. Zou ik deze kunnen ontvangen? Ik wil de box 12 graag op de juiste manier ophangen in de meterkast


Beste @Kpn , Zelfde als RayRay36; ik heb ook geen beugel gezien bij mijn box 12. Zou ik deze kunnen ontvangen? Ik wil de box 12 graag op de juiste manier ophangen in de meterkast


Heb jij de doos nog waar de V12 in geleverd is?

Heb je die al helemaal binnenstebuiten gekeerd?


Doos is helaas al weg, maar we hebben destijds de hele doos ‘uit elkaar gehaald’ voor het weggooien. Helaas geen beugel aangetroffen.


@L.c.vanderLinden  Het snelste gaat het via 0800 0402.

Maar mocht dat geen optie zijn. Vul je profiel in en geef mij hier een seintje.


Ik heb vandaag het installatie pakket ontvangen en er zit wel degelijk een ophangbeugel bij


Reageer