Skip to main content

Goedendag,

Twee weken terug heb ik mijn twee Superwifi 2 (zwarte superwifi's) aangesloten in mijn nieuwbouwwoning; meterkast zit op de begane grond. Superwifi's draadloos aangesloten, dus zonder ethernetkabel. Toen hebben ze welgeteld 1 volle dag groen licht aangegeven op de 1e verdieping en zolder waar ik ze had geplaatst, maar na die eerste dag geven beide superwifi's rood licht. Alles volgens stappenplan gedaan. De superwifi's op verschillende plaatsen op 1e verdieping en zolder geprobeerd, om te kijken of dit wel groen licht gaf - maar vooralsnog niet het geval. Ook de superwifi's een keer gereset om het opnieuw te proberen om het werkend te krijgen, maar de superwifi's blijven rood branden.

Vervolgens afgelopen woensdag 27 september gebeld met de KPN klantenservice. Zij gaven als tip om de superwifi's allereerst wel zeker 30 minuten (per superwifi) aan het modem moeten gehangen hebben om alles synced te hebben, om vervolgens weer verder te gaan met het stappenplan. Ik dacht dat dit dé tip was om het gefixed te krijgen. Dus vandaag dit uitgeprobeerd, maar helaas gaven de superwifi's vervolgens op 1e verdieping en zolder vrij gauw weer rood licht.

Wat kan ik nog doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Met vriendelijke groet

Hi en van harte welkom op ons forum @Teun van der Steen!

Ik lees dat je nog aan het vogelen bent met je SuperWifi in je nieuwe huis. We denken hier op het forum graag met je mee. We hebben een apart artikel speciaal voor wat te doen bij een rood lampje op SuperWifi. Ik raad je aan om die allereerst eens door te nemen:

Daarnaast hebben we een heel uitgebreid artikel over SuperWifi waarin je ook allerlei informatie en tips vindt. Ik hoop dat je met een van de twee verder komt!


Hallo,

Ik heb de superwifi op zolder nu bekabeld, en die op de 1e verdieping draadloos. Dit heeft het probleem opgelost, beide superwifi's branden nu groen.

Mvg


Goed om te horen en dankjewel voor het delen @Teun van der Steen !