Skip to main content

Bij inloggen KPN-cloud wordt bij inloggen mijn email en wachtwoord onthouden. Als ik een 2e email wil gebruiken moet ik mij eerst afmelden en opnieuw 2e email en wachtwoord invullen. Als ik mij afmeld en opnieuw wil aanmelden heb ik geen keuze tussen mijn email en moet ik alles opnieuw invullen.

Hoe kan ik meerdere emails en wachtwoorden in KPN-cloud laten onthouden.

mvg Hans

Bij inloggen KPN-cloud wordt bij inloggen mijn email en wachtwoord onthouden. Als ik een 2e email wil gebruiken moet ik mij eerst afmelden en opnieuw 2e email en wachtwoord invullen. Als ik mij afmeld en opnieuw wil aanmelden heb ik geen keuze tussen mijn email en moet ik alles opnieuw invullen.

Hoe kan ik meerdere emails en wachtwoorden in KPN-cloud laten onthouden.

mvg Hans

Euhm... bedoelt u de app die u op de pc geïnstalleerd heeft? Of de webinterface? Of de app op uw mobiel? 

Ik had het hier een paar dagen geleden in een ander topic al over. 


Nee ik gebruik firefox op mijn pc.


Hoi @0HANS0. Begrijp ik het goed dat je wil dat jouw internetbrowser meerdere gebruikersnamen en wachtwoorden opslaat voor het inloggen, zodat je niet alles steeds opnieuw moet intypen? Ik heb dit zelf nooit getest, maar ik denk dat je het antwoord vindt op de onderstaande pagina.

 

Meerdere accounts voor een website beheren

 

 


Het beheren van meerdere accounts bij firefox is mij bekend en werkt op alle andere websites alleen niet op de KPN website. Dit werkt alleen met 1 account dus niet met meerdere accounts. Ligt dus aan de website van KPN!


Bedankt voor het doorgeven van dit signaal. Ik zal dit ook intern doorgeven. Wellicht dat hier in de toekomst nog verandering komt. 😊