Skip to main content

Bij mij exact hetzelfde. Na installatie van de nieuwste WiFi punten €150) adviseerde de monteur om over te stappen. Inmiddels Hussel en kpn compleet en 3 mobiele nummers. Ik ging van €81 naar €54. Dat scheelt enorm. Inmiddels is de korting voorbij en zit ik weer op €79. Vraag ik aan de medewerkster of er nog iets aan te doen is. Nee geen extra aanbieding en opzeggen kan ook niet vanwege een jaarcontract. Staat blijkbaar in de voorwaarden. Die starheid en de oude meuk die als modem hier staat neigt naar overstappen van provider. Ik ben al vanaf het allereerste begin kpn klant maar in maart 2021 niet meer. Ongelooflijk dat kpn niets wil doen voor trouwe klanten. 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wat is precies het probleem? U heeft een abonnement afgesloten voor internet. Werkt dat niet ofzo? Of is het te duur naar uw zin? Waarom sluit u het überhaupt af dan? Waarom altijd weer over korting beginnen? Waar is dat voor nodig? Elk jaar korting krijgen, wat is daar het nut van? Wilt u soms dat KPN de abonnementsprijs 20 euro omhoog doet zodat u zo af en toe wat korting kunt krijgen ofzo? Heeft dat toegevoegde waarde? Heeft u daar dan een beter gevoel bij?


U betaalt nu toch minder dan bij het oude abbonement en u heeft toch netjes korting gekregen? Wat doet de concurrent denkt u na een jaar?


Ha @Surfdj, welkom! Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent. Ik begrijp echter ook niet helemaal wat je graag zou willen. Zoals Nick aangeeft, kunnen we niet iedere klant elk jaar weer fikse kortingen aanbieden. Dan zouden we de abonnementsprijzen flink omhoog moeten gooien en dan wordt er nog vaker om korting gevraagd 🙂.