Skip to main content

Met het toenemen van 1 persoon huishoudens vraag ik mij toch af of de markt echt zit te wachten op deze snelheden.

ik ben 1 persoon en heb helaas nog ziggo coax wel met een 1Gbps abbo

Lol. Ook goed toch

nou

hier komt geen delta of kpn , hier is alleen ziggo

delta legt wel aan in de wijk voor ons gebouw (50 appartementen maar niet hier omdat ze geen potentie zien ) kan ik eventueel bij kpn een balletje opgooien?

Haalbaarheidsonderzoek? Meer kan ik er helaas niet van maken. 

 

Ik kan / mag uiteraard niet delen of deze verbinding in gebruik is. 

Hopelijk kan er dus een onderzoek gedaan worden vanuit kpn @Alex_P

Sowieso kan Alex niks melden want het gaat over de aanleg van glasvezel en hier is KPN de provider niet bij betrokken, enkel KPNNetwerk. Welke dan weer officieel niet aanwezig is op dit forum.

Dit klopt inderdaad, als provider hebben wij hier weinig mee te maken. Dat is KPN Netwerk, daar kan er een haalbaarheidsonderzoek aangevraagd worden, klik op de link. 


Ik kan / mag uiteraard niet delen of deze verbinding in gebruik is. 

Hopelijk kan er dus een onderzoek gedaan worden vanuit kpn @Alex_P

Sowieso kan Alex niks melden want het gaat over de aanleg van glasvezel en hier is KPN de provider niet bij betrokken, enkel KPNNetwerk. Welke dan weer officieel niet aanwezig is op dit forum.

Dit klopt inderdaad, als provider hebben wij hier weinig mee te maken. Dat is KPN Netwerk, daar kan er een haalbaarheidsonderzoek aangevraagd worden, klik op de link. 

ik wacht nog effe delta af 

 

die gaven onlangs nog het volgende aan

  1. Het klopt dat er inderdaad overleg is en is het voor ons ook afwachten. Er zijn namelijk al werkzaamheden uitgevoerd in het gebied. Er wordt bekeken wat de mogelijkheden nu nog zijn. 

  2. dat er bekeken moet worden of er op dit moment capaciteit is.


Vreemde reacties van Delta. Is elke bewoner tijdens of voorafgaand aan de aanleg niet benaderd? 


Vreemde reacties van Delta. Is elke bewoner tijdens of voorafgaand aan de aanleg niet benaderd? 

dit hele pand is niet benaderd 

waarschijnelijk alleen 1begeleider die zei hoeven we niet


Een leidinggevende van de overkoepelende organisatie zal wel zijn benaderd, het lijkt mij dat een begeleider niet die beslissing mag maken.

 

Dat niet iedereen is benaderd snap ik deels wel vanuit de functie van dat complex.


Een leidinggevende van de overkoepelende organisatie zal wel zijn benaderd, het lijkt mij dat een begeleider niet die beslissing mag maken.

 

Dat niet iedereen is benaderd snap ik deels wel vanuit de functie van dat complex.

we gaan zien wat het wordt

yulius vastgoed is de afdeling die over werkzaamheden in dit gebouw gaan


Ik kom er een beetje laat in… maar als KPN Netwerk of Glaspoort glasvezel zou gaan aanleggen in Papendrecht dan zou dit pand gewoon worden meegenomen hoor (behoudens overeenkomst met de eigenaar uiteraard). Er zitten 55 officiële BAG adressen in met een verblijfsfunctie. Dus die zouden normaliter een aansluiting krijgen.

Delta heeft daar andere overwegingen voor maar dit is niet het Delta forum :-)


het is dus niet anders dit pand zal geen glas krijgen de huizen voor ons gebouw wel

 

 

 

Zojuist hebben wij terugkoppeling van ons interne afdeling ontvangen omtrent uw adres. 
Wij hebben vernomen dat het opgegeven adres helaas niet meer toegevoegd kan worden in ons systeem. De reden daarvan is dat het gebied waar uw adres onder valt al bijna is opgeleverd. 
Wij kunnen uw adresgegevens noteren op een voorinschrijvingslijst. Na oplevering van het gehele gebied, wordt er contact met u opgenomen voor het opstellen van een offerte. 
De adressen die op de voorinschrijvingslijst zijn genoteerd, kunnen alleen op basis van een offerte een glasvezelaansluiting aanvragen. 
Mocht u interesse hebben, ontvangen wij graag de volgende gegevens van u: 


en fyi er steekt 1 groene spriet van delta recht voor het gebouw uit de grond waar dus niks mee wordt gedaan tot nu toen @Alex_P had jij nog enige info oid

Heb ik. Op basis van je gegevens is er een haalbaarheidsonderzoek nodig. Daar zou ik beginnen. 

Dit staat overigens los van ons als provider, laat ons even weten hoe dit afloopt. 


@Alex_P Dat gaat niet lukken. 1 adres in een hoogbouw wordt niet als aanvraag geaccepteerd. Dan dient 80 procent van het pand mee te doen en nog komt er een offerte.  

En volgens mij moet er nog een heel eind gegraven worden vanaf het dichtsbijzijnde KPN glasgebied/project. Dan heb je het over tienduizenden euro s denk ik…

Ik zeg: nog een paar jaar geduld. Zoals onze CEO heeft gezegd: ons doel om 80 procent van NL verglaasd te hebben tegen eind 2026 (dus over drie jaar) blijft staan in de nieuwe strategie. En daar hoort leggen naast de andere (overbuild) ook bij. Als Delta bijvoorbeeld al heeft gelegd. 


@Alex_P Dat gaat niet lukken. 1 adres in een hoogbouw wordt niet als aanvraag geaccepteerd. Dan dient 80 procent van het pand mee te doen en nog komt er een offerte.  

En volgens mij moet er nog een heel eind gegraven worden vanaf het dichtsbijzijnde KPN glasgebied/project. Dan heb je het over tienduizenden euro s denk ik…

Ik zeg: nog een paar jaar geduld. Zoals onze CEO heeft gezegd: ons doel om 80 procent van NL verglaasd te hebben tegen eind 2026 (dus over drie jaar) blijft staan in de nieuwe strategie. En daar hoort leggen naast de andere (overbuild) ook bij. Als Delta bijvoorbeeld al heeft gelegd. 

Dan houdt het inderdaad op. Jij weet hier meer over dan ik.Â