Skip to main content

In december ben ik verhuisd naar mijn nieuwe woning en heb ik een glasvezel abonnement aangevraagd omdat dit reeds aanwezig zou zijn in de woning. Na de bestelling bleek er inderdaad een kastje te zijn, maar dat het netwerk nog niet is aangesloten. Hierna heb ik meerdere malen contact proberen op te nemen en is mijn zaak bij de afdeling nieuwbouw neergelegd omdat de woning slechts 2 jaren oud is. Na veel gedoe is er uiteindelijk contact opgenomen voor een afspraak waar het netwerk aangesloten zou worden. Deze afspraak stond op 15 januari en toen is er inderdaad (weliswaar bijna 2 uur te laat) een aannemer langs geweest. Helaas gaf hij toen aan dat er een probleem buiten de woning geconstateerd is wat hij niet op dat moment kon verhelpen. Wel gaf hij aan dat er een makkelijke oplossing was en ik dezelfde week nog teruggebeld zou worden voor een nieuwe afspraak zodat het snel opgelost kon worden. Sindsdien heb ik nog een aantal keren gebeld met KPN netwerk, maar heb ik van niemand meer iets gehoord over het plannen van de nieuwe afspraak.  Tot op heden staat er dus nog niks gepland en heb ik ook geen enkel idee wat de huidige status is. Helaas kan niemand die ik spreek mij hier ook bij helpen en wordt ik elke keer verwezen naar het feit dat mijn zaak bij KPN nieuwbouw ligt en zij niet telefonisch bereikbaar zijn. Tot op heden heb ik dus nog geen enkele update gehad en weet ik niet wat de status überhaupt is. Iemand die hier ervaring mee heeft?

Hoi @Julia88, welkom op ons forum!
Wat vervelend dat je al zolang zit te wachten en onduidelijkheid hebt. Ik kan hierin helaas niet veel meer voor je betekenen dan mijn telefonische collega's.
Als ik dit goed lees ligt er ticket bij de netwerkbeheerder, inhoudelijk kan ik je daar ook niet veel meer over vertellen maar zij horen jou hierover ook gewoon op de hoogte te houden.

Ik zie dat je je gegevens al ingevuld hebt, ik heb aan het ticket het verzoek toegevoegd jou hiervan op de hoogte te stellen. Dat zal eind deze week of volgende week ergens zijn. 


Goedemorgen,

Bedankt nog voor de reactie.

helaas zijn we ondertussen twee maanden verder en is het probleem nog steeds niet verholpen. Ik ben een keer gebeld door iemand die mij wist te vertellen dat ik zeker in maart aan de beurt zou zijn, echter kon er geen concrete afspraak ingepland worden en heb ik ook daarna niks meer gehoord. Wanneer ik probeer te bellen met KPN Netwerk beland ik een wachtrij waar ik niet doorheen kom, het maakt niet uit hoe lang ik wacht. Ik heb dus helaas nog steeds niet gehoord hoe dit opgelost gaat worden en zit ondertussen al een halfjaar zonder internet. Wat kan ik nu verder doen?


Hoi @Julia88, ik heb nog even meegekeken maar volgens mij wachten wij nog steeds op KPNNetwerk. Ik heb wederom een verzoek ingediend hierover contact met jou op te nemen.