Skip to main content

KPN heeft zonder mij uitdrukkelijke toestemming de volgende aktie ondernomen:  We hebben uw opzegging van KleinZakelijk Hussel Internet 100 Mbit/s geannuleerd. Fijn dat u bij KPN blijft.

 

Nu heb ik ook een KPNEENJ contract met klant nummer **************.

 

Ik kan niet voor tween contracten betalen.

 

Het is allemaal erg verwarrend.

 

Ik ga niet bij KPN weg maar KPN zeg dat ik naar een ander provider ga.

 

 

Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy 
 

 

Even bellen met 0800 0403 zakelijke helpdesk en vragen naar de afdeling opzeggingen @Wibole 

Binnen dit forum kunnen we helaas niets voor je betekenen.

Succes.

 


Wat @JanD zegt is de beste actie inderdaad. Eventueel kan je proberen met je contactpersoon bij KPN EEN te schakelen, misschien kan die nog een lijntje uitzetten.

Ik heb verder geen advies, wel kan ik wat meer diepgang geven over de opmerking dat je bij KPN zou vertrekken: hoewel je bij KPN blijft is KPN EEN gescheiden van de Consumentenmarkt (CM) waar KPN en KPN KleinZakelijk onder vallen (dit is vooral omdat de proposities gelijk zijn). KPN EEN valt onder Zakelijke Markt (ZM) die een veel groter aanbod hebben.

Binnen KPN zijn CM en ZM twee volledig gescheiden onderdelen die beiden een compleet andere dienstverlening leveren met een compleet ander assortiment aan producten. Omdat het twee gescheiden segmenten zijn kunnen ze ook niet in elkaar systemen kijken, enkel de klantenservice kan bij KleinZakelijk-klanten in het CM-segment kijken.

Dit is dus ook de reden waarom KPN zegt dat je vertrekt bij KPN, in feite is dat ook zo, je vertrekt van het ene marktsegment en bent verhuisd naar de volgende.


@Wibole Heb je al gebeld met 0800 0402?  Zij zouden dit voor je moeten uitzoeken en rechtzetten.


Reageer