Beste,
Sinds een aantal dagen is mijn KPN internet + televisie geactiveerd op mijn adres. Ik heb alles aangesloten naar behoren en alles schijnt te werken.
De kpn box v12 is aangesloten aan het glasvezelkastje in mijn meterkast en de rechtstreekse verbinding van box 12 > computer is 939,3 mbps en de wifi ligt zo rond de 800. Prima zou je denken.
In mijn meterkast zitten 2 netwerkkabels die doorgetrokken zijn naar de woonkamer en 1e verdieping. Deze netwerkaansluitingen zitten in de muur. Het probleem begint zodra ik dus iets aansluit aan de doorgetrokken aansluitingen in de muur en krijg daar maar maximaal 100mbps binnen. (speedtest geeft 93.98mbps aan).
Ik heb van alles geprobeerd, van andere kabels tot aan een reset en heb heel het forum afgezocht naar oplossingen maar niks lijkt te helpen. Rechtstreekt van modem > pc is dus 939,3 mbps en vanuit de doorgetrokken muuraansluiting maar max 100mbps zowel in de woonkamer als op de 1e verdieping. Het ligt niet aan de kabels, en niet aan de aansluitingen..
Hiervoor had ik een Caiway abonnement van 500mbps en dat werkte allemaal prima, het kan volgens mij dus ook niet aan de muuraansluitingen liggen.
Iemand enig idee?