Skip to main content

Goedenavond,

Ik speel al jaren een online spel zonder enige problemen. (Niks 18+ oid) Nu is het de laatste paar weken elke keer raak en wordt er een IP-ban uitgedeeld door KPN, denk ik. Wat er aan de hand is: Ik ben mijn spel aan het doen, opeens loopt de browser vast en komt er een error waarna de website ermee stopt en ik een melding krijg dat deze niet gevonden kan worden.

 

Na precies 4 uur wachten kan ik weer zonder problemen op de website. Andere vrienden van mij kunnen in de tussentijd wél gewoon op de website, deze is ook gewoon online zonder problemen. Als ik mijn telefoon op 4G netwerk zet en de website bezoek kan dit ook zonder problemen. Echter zou ik graag gewoon zonder issues willen spelen op mijn gaming-pc, deze heb ik uiteraard niet voor niks.

 

Ik heb al contact gehad met de website zelf, deze geven aan mij niet te blokkeren en kunnen er dus verder weinig mee. Na 2-3x per dag soms random geblokkeerd te worden ben ik er een beetje klaar mee. Via een VPN spelen is ook geen optie dus ik zit met mijn handen in het haar.

 

Via google en forums heb ik al gekeken of ik de website ergens als veilig kan markeren, of iets in die zin. Maar ik krijg dit niet voor elkaar & zo super technisch ben ik nu ook weer niet. Dus wellicht weet iemand hier raad?

 

Bij voorbaat dank!

KPN deelt sowieso geen IPbans uit.

Wat voor modem heb je?

Wat is de exacte foutmelding?


KPN deelt sowieso geen IPbans uit.

Wat voor modem heb je?

Wat is de exacte foutmelding?

`Kun je de vraag van @AriënC beantwoorden, @Wellington ?


Reageer