Skip to main content

Wat mij al jaren verbaasd is dat KPN echt een ster is bij verre in het wegjagen van bestaande klanten. Echt chapeau.

Wat is het probleem? Kunt u dat omschrijven? 


Hallo @Analyst1977 KPN jaagt geen klanten weg.

Verklaar je nader s.v.p.

Wat is je probleem?

 


Kreeg bod van concurrent, belde met klanten service konden niet matchen Wel vreemd, bij concurrent 18 eurie bij KPN 25 eurie zelfde product service etc. Kon 6,99 korting krijgen op tv pakket welke ik al heb... Vroeg of die korting niet gewoon op abo kon, zodat bod matchte met concurrent. Kreeg te horen nee dat is niet mogelijk. Raar toch je geeft een korting maar toch niet mogelijk 😞????


Korting was nog niet verrekend bij 25 eurie aanbod


De mobiele abonnementen van KPN zijn nu eenmaal duurder dan de concurrentie zelfs met een eventuele korting als er ook een vaste internetverbinding wordt afgenomen.

 

Gelet op het bedrag gaat dit blijkbaar om unlimited data en onbeperkt bellen, dan ontvangt u al minimaal € 7,50 korting. Zonder die korting zou u € 32,50 kwijt zijn.

 

Ik lees zojuist dat de genoemde € 25,00 zonder korting is dat bedrag kom ik bij het huidige aanbod nergens tegen zonder kortingen. 

Gaat dit om sim only of inclusief telefoon?


Kreeg bod van concurrent, belde met klanten service konden niet matchen Wel vreemd, bij concurrent 18 eurie ...

Mercedes is ook duurder dan een Skoda. Wat is daar vreemd aan? 

Als u die 18 euro wilt, dan stapt u toch gewoon over? Maar ik krijg de indruk dat u helemaal niet over wilt stappen. En dat is precies wat KPN ook wel weet. Daarom houden ze hun poot stijf en wijgeren ze korting te geven. Dat is namelijk helemaal niet nodig, u blijft toch wel 😊


Kreeg bod van concurrent, belde met klanten service konden niet matchen Wel vreemd, bij concurrent 18 eurie ...

Mercedes is ook duurder dan een Skoda. Wat is daar vreemd aan? 

Als u die 18 euro wilt, dan stapt u toch gewoon over? Maar ik krijg de indruk dat u helemaal niet over wilt stappen. En dat is precies wat KPN ook wel weet. Daarom houden ze hun poot stijf en wijgeren ze korting te geven. Dat is namelijk helemaal niet nodig, u blijft toch wel 😊

Wie internet en TV combineert met kpn mobiel krijgt toch echt korting, en het pluspakket kosteloos. Kortom de topicstarter zal bijna zeker al korting hebben of er is ergens iets verkeerd gegaan.


Korting was nog niet verrekend bij 25 eurie aanbod

@Analyst1977 , misschien is dit wat? https://www.simyo.nl/

Simyo is ook KPN en als klant met een internet abonnement bij KPN krijg je dubbele data én dubbele belminuten/sms’en. Je hoeft niet te bellen, te smeken en/of te dealen, online alles regelen en klaar is kees. Â