Skip to main content
Antwoord

KPN is niet meer wat het was: zit al 2 dagen zonder internet

• November 13, 2025
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Al 2 dagen geen glasvezel van KPN.

Reden KPN:"Aannemer heeft glasvezel per onguk doorgehaald, kunnen wij niets aan doen. "

Waarom dan geen ring netwerk? Doen jullie al jaren bij klanten die jullie wel serieus nemen.

Een glasvezel aanlassen duurt geen 2 dagen KPN!!

Er is geen communicatie, storing op de website wordt elke dag naar de volgende dag geschoven.

De helpdesk medewerkers spreken slecht Nederlands en nemen klanten niet serieus.

Een opeenstapeling van pure narigheid. Spijt van mijn keuze KPN!

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@FuGaZi, laat me allereerst benoemen dat we hier ontzettend van balen en dat we alle storingen serieus nemen. Mocht je denken dat we dit bewust laten liggen, dat is niet het geval. 

Het lastige van een kabelbreuk is dat er een externe partij wordt ingeschakeld die ook eventueel moet graven om dit te herstellen, we doen ons best voor om dit altijd zo snel mogelijk te doen. 

Als ik mee mag denken, heb jij of iemand in jullie huishouden ook een mobiel abonnement bij ons? Dan kan er kosteloos extra data worden toegevoegd om toch gebruik van internet te kunnen maken. Dit kun je zelf doen op onze website Volg je storing door in te loggen met je KPN ID. Hopelijk is het zo beter te overzien. 

Voor nu kan ik je alleen vriendelijk vragen om af te wachten tot de kabel wordt hersteld, er wordt aan gewerkt. 

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 16, 2025

Hi ​@FuGaZi, laat me allereerst benoemen dat we hier ontzettend van balen en dat we alle storingen serieus nemen. Mocht je denken dat we dit bewust laten liggen, dat is niet het geval. 

Het lastige van een kabelbreuk is dat er een externe partij wordt ingeschakeld die ook eventueel moet graven om dit te herstellen, we doen ons best voor om dit altijd zo snel mogelijk te doen. 

Als ik mee mag denken, heb jij of iemand in jullie huishouden ook een mobiel abonnement bij ons? Dan kan er kosteloos extra data worden toegevoegd om toch gebruik van internet te kunnen maken. Dit kun je zelf doen op onze website Volg je storing door in te loggen met je KPN ID. Hopelijk is het zo beter te overzien. 

Voor nu kan ik je alleen vriendelijk vragen om af te wachten tot de kabel wordt hersteld, er wordt aan gewerkt.Â