Skip to main content

Ik kreeg ongevraagd 32 keer een afspraak in mijn brievenbus van een monteur om glasvezel aan te leggen. Ik heb meerdere keren gebeld naar kpn netwerk en kreeg te horen dat Volker Wessels dit regelt. Ik kreeg ook een telefoonnummer om hen te bellen. Ik heb meerdere keren gebeld zonder resultaat. Weer kreeg ik brieven (een soort print zonder envelop) in de brievenbus over een geplande afspraak om mijn aansluiting voor glasvezel in orde te maken.

Ze komen langs zien dat er kabel nog op de stoep ligt. Ze trekken niet naar huis. Leggen een brief. Dat er een andere team komt. Dit is 32 keer gebeurt. Allemaal buitenlanfse medewerkers. Geen woord Nederlands. Verkeerd ingepland hoep zijn ze weer verdwenen. Kabel ligt nog op de stoep. Nou weer bellen komt er weer een team het zelfde verhaal. Ik ben moe geworden 

Wanneer komt er een team die kabel naar mijn huis trekt. 

Wanneer komt er een team die kabel naar mijn huis trekt. 

Wanneer komt er een team die kabel naar mijn huis trekt. 

Wanneer komt er een team die kabel naar mijn huis trekt. 

Wanneer komt er een team die kabel naar mijn huis trekt. 

Misschien begrijpen jullie wel op deze manier....…

Anders ga ik naar een andere provider...

 

Personeelstekorten en geen prioriteit voor niet-standaard aansluitingen zijn de voornaamste redenen dat de glasvezel niet wordt klaargemaakt.

Ik weet natuurlijk niet wat bij jou van toepassing is, maar als je al internet hebt: gewoon blijven gebruiken. Op een dag komt KPN wel langs.

Als je echt perse snel internet nodig hebt, kan je altijd nog bij de concurrent terecht met hun “glasvezel”-kabel-internet...


Hoi @Jager63 

Welkom op de community van KPN.

Dit verdient geen schoonheidsprijs, en komt ook erg opdringer over.
Dat je 32 keer een brief in je brievenbus vindt om een afspraak te maken, komt heel opdringer bij mij over, en kan ook zeker niet de bedoeling zijn.

Het beste kun je nu een officiële klacht indienen bij Netwerkbeheerder KPN, aangezien zie jouw aanspreekpunt zijn in dit geval, Netwerkbeheerder KPN gaat over de aanleg en onderhoud van het glasvezelnetwerk.
Ook gaat Netwerkbeheerder over het aansturen van aannemers, zoals VolkerWessel.

Via het volgende klachtenformulier, kun je een officiële klacht indienen:

Klachtenformulier Netwerkbeheerder KPN

Ook bij VolkerWessels kun je een officiële klacht indienen:

Klachtenformulier VolkerWessels

Maar KPN de provider is hierin geen partij, zie gaat alleen over het verkopen van internet abonnementen, de maandelijks facturatie, het leveren van leenapparatuur en hulp bij storingen en problemen bij bestaande klanten.

Ik hoop oprecht dat je klacht gauw wordt opgepakt, en dat het probleem snel is verholpen.


Reageer