Skip to main content

Ik heb dus wel een kastje van KPN in de tuin… (is uitgezocht door Enexis voor me) maar hoe kom ik in God’s naam met iemand in contact? Kastje valt van ellende zowat uit elkaar… 

Kastje in de tuin @GerbenvD? dat duidt eerder op een Kabel provider zoals Ziggo.

Een kast van KPN is wel wat groter. Kan je een foto plaatsen, dan kijken we mee.


Kastje ?

Een kpn kast is ca 90 cm hoog of hoger.

En 45 tot 60 cm breed 

Plaats eens een foto voordat we je doorverwijzen. 🤗

Kleiner dan in onderstaande topic heeft kpn ze niet. 

 


Zoals ik al zei: het is van KPN. Dat staat vast. Ben alleen nog op zoek naar contactgegevens van de juiste afdeling om te zorgen dat dat ding verdwijnt.


 

Het kan eventueel een oud STAP58 kastje zijn. Ligt er echter geen glasvezel van kpn dan lopen de koper verbindingen voor de straat er nog steeds door.

Maar je kunt altijd een melding doen via het algemene telefoon nummer van kpn klantenservice 0800-0402. 

 


Het is een oud kastje inderdaad. Maar er ligt wel glasvezel in de straat :) 


Kan je misschien een foto van de kast delen? Het type kast maakt enigzins verschil of je beter kan mailen of kan bellen. 


Zo een inderdaad! En ziet er net zo slecht uit… 

 


Man wat hoop ik dat dit lelijke ding weg kan … haha. Heb een jaar nodig gehad om de eigenaar te achterhalen… ;)


Die valt niet uit elkaar. Die ziet er gewoon normaal uit. Zo zijn ze allemaal. 


Het is een oud kastje inderdaad. Maar er ligt wel glasvezel in de straat :) 

Glasezel van KPN? Niet van een ander? Heeft u zelf ook een glasvezelaansluiting?


Man wat hoop ik dat dit lelijke ding weg kan … haha. Heb een jaar nodig gehad om de eigenaar te achterhalen… ;)

Er staat PTT op, de vorige naam van KPN. Dus dat had misschien sneller gekund. Je geeft aan dat er glasvezel ligt in de straat. Zijn dat oranje sprietjes? Want dan is er een kans dat de verwijder verzoek kans van slagen heeft.

 

Het beste kan je bellen tijdens kantooruren naar 0800-0150 optie 2 en je probleem voorleggen. Het gaat om een stap58 manipulatie kast wat u in de tuin heeft.

 

Mocht hij niet kunnen worden verwijderd hou er dan rekening mee dat hij nog actief is en er misschien wel eens een monteur in moet voor het herstellen van een verbinding.

Ook ben ik van mening dat hij er nog best goed uit ziet, kom ze soms echt wel slechter tegen. Deze zit nog goed dicht met een prima slot.


Oranje sprietjes??? Ik weet alleen maar dat er glasvezel is omdat ik zelf een glasvezel abonnement van kpn heb… 

 

Wat fijn dat je even mee kijkt; dank je wel! Ik ga morgen gelijk bellen! :)


De oranje sprietjes

 


Een jaar nodig om de eigenaar te achterhalen? Het staat er zelfs op PTT. En als je van de generatie bent die de PTT niet kent, dat kan. Dan ben je van de generatie die het met een Google search zo had gevonden. Bij mij hangt er aan de buitenmuur nog een buis van radio distributie, dat is pas oud 😅


Een jaar??? Het staat gewoon op de kast. Een minuut is al genoeg. 

Hij is wat verweerd. Niet verbazend na tientallen jaren. Hij is wel nog helemaal heel. 


De oranje sprietjes

 

Nog nooit gezien...


Een jaar nodig om de eigenaar te achterhalen? Het staat er zelfs op PTT. En als je van de generatie bent die de PTT niet kent, dat kan. Dan ben je van de generatie die het met een Google search zo had gevonden. Bij mij hangt er aan de buitenmuur nog een buis van radio distributie, dat is pas oud 😅

Nou dat PTT had ik eigenlijk nog nooit gezien… en ik ben van die generatie. 


Maar voor degenen die reageren op dat jaar: niet oordelen want je weet niet waarom… kastje naar kastje naar muur en nog wat prive dingen. Maar goed, t belangrijkste is dat ik nu weet waar ik moet zijn :)


En dank allen voor het meedenken :)


EN overigens… jullie vinden misschien dat hij er nog goed uit ziet, maar dat kreng staat wel tegen mijn huis volledig in het zicht in mijn tuin. Dus ik ben blij als het weg kan...


EN overigens… jullie vinden misschien dat hij er nog goed uit ziet, maar dat kreng staat wel tegen mijn huis volledig in het zicht in mijn tuin. Dus ik ben blij als het weg kan...

Je zou er altijd nog een koof omheen kunnen bouwen als hij niet weg kan, ziet er iets netter uit.


Oh ja, goed idee! Dag mag de aannemer doen… ik heb 2 linker handen en voeten hahaha


Zorg wel dat er iets van de tekst “KPN” duidelijk op komt te staan, en dat het ongehinderd toegankelijk is voor de monteurs.


In ieder geval goed dat er duidelijkheid is waar precies je moet zijn met jouw verzoek. Dank daarvoor @Ik_Combineer

Zoals je ziet denken er ook mensen mee, als de KPN kast niet verwijderd kan worden @GerbenvD. Om een soort koof er omheen te laten zetten.