Skip to main content

Ik heb nu een keer of 10 contact gehad met KPN, voornamelijk de chat, vandaag ook telefonisch. Meer dan eens wordt de verbinding verbroken na het uitleggen van het probleem met specificaties. Vorige week woensdag was het probleem gevonden, het was toch het modem, er wordt gelijk een nieuwe gestuurd, vrijdag komt deze aan. Op maandag nagevraagd, er staat helemaal niks genoteerd, en bedankt. De vrouw aan de telefoon zou wel helpen. Weer dezelfde vragen (pas 8 keer eerder) beantwoord. Ik had een versterker (geen KPN) dat zou het probleem kunnen zijn. Maar ik heb ook zonder versterker geprobeerd en nog heb ik een goed signaal, goede snelheid maar een ping>200ms waardoor er problemen zijn. Ik moet nu een verterker kopen (KPN), voordat ze me verder helpen. Maar ik heb een goed signaal!! Je kunt me niet verplichten iets te kopen voordat je me helpt, wetende (dat betwijfel ik van de service desk) dat dit totaal losstaat van het probleem. Dat is het stappenplan misschien maar je verplicht me nu geld uit te geven aan iets wat niet gaat bijdragen. Ik ben nu al bijna 3 maanden bezig omdat ik slecht internet verbinding heb, er loopt een kabel door mijn huis om maar thuis te kunnen werken. Doe iets! Je belooft een nieuw modem maar stuurt niks. Nu weer iets kopen, wat niet gaat helpen. Wat is dit? Ik heb een slechte verbinding. Klaar. Een superwifi punt gaat niet helpen als het probleem ook is wanneer ik naast de modem zit (er echt naast). Zo niet blij!!

Hi @NietBlijHiermee en goed dat je ons forum hebt gevonden!

Ik kan uit jouw verhaal niet helemaal halen of het nu om de wifi gaat of de bekabelde verbinding. Gaat het om de wifi dan is inderdaad de superwifi aan te raden om aan te schaffen. 
Ik wil graag eens met je meekijken hoe of wat. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb?  Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik aan de slag kan?
Â