Skip to main content

IK heb al een jaar geleden opgezegd, gewoon blijven afboeken zelfs met een medewerker die mailt:

 

Admin: e-mailadres verborgen

Is iedereen gelukkig met deze forum-groep?

Alleen maar domme teksten en ik ben geen steek verder gekomen.

Moderater Jasper is weer afgehaakt en de klant moet het maar weer uitzoeken……

 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels


Lees anders even wat een forum is. Hoe het forum werkt en onze forumregels. Dit is geen live-chat maar een plek waar forumleden elkaar helpen en moderatoren het in goede banen leiden en eventueel in de systemen van KPN kunnen duiken. Jasper heeft het niet opgegeven maar 10 uur geleden gereageerd, een forum is geen live-chat zoals ik al zei.

 

Verder vindt ik het oprecht absurd hoe onbeleefd je reageert, achter alle gebruikersnamen zijn gewoon mensen die mee willen denken of hun best doen om jou te helpen. Je noemt het een zielige bende maar verwacht wel service van de personen wie jij zo kleineert. 
 

De service die jij verwacht - direct gereageerd op je vragen en verzoeken - kan je krijgen door te bellen met de KPN klantenservice, voor consumenten te bereiken op 0800-0402 en voor zakelijke contracten op 0800-0403.


Amen @Ik_Combineer 📢


helpen ? Er wordt ook alleen maar gezonden .

En aan je telefoonnummers heb ik ook niets, die heb ik al  en ook dat al aangegeven dat daar niemand is die het oppakt.


Is iedereen gelukkig met deze forum-groep?

Alleen maar domme teksten en ik ben geen steek verder gekomen.

Moderater Jasper is weer afgehaakt en de klant moet het maar weer uitzoeken……

​​​​​​

 

Noordzee schreef 

Hallo @mb de vos ,

Een reactie naar KPN met bijlage kun je via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

En toch heb ik in de eerste reactie in dit topic jou al de oplossing geboden. Hierboven nog maar eens herhaald.

Hier op het forum ga je niet verder komen.

 


@mb de vos Ik heb zojuist jouw bericht moeten aanpassen i.v.m. onze huisregels. Ik wil je adviseren om deze goed door te lezen. Het is niet de bedoeling dat je hier screenshots plaatsen met daarin privé gegevens en verder gaan we hier respectvol met elkaar om. Dit is een community waar iedereen elkaar probeert te helpen en waar moderators bijspringen.  


Een goede moderator zorgt voor een fijne sfeer en voldoende interactie en wordt nooit een moddercreator Ook borgt hij/zij dat alle klanten voldoende aan het woord komen en waakt ervoor dat 1 klant de mening van de gehele groep beïnvloedt. De moderator stelt de vragen op de juiste manier aan de klanten en vraagt ook goed door en komt met de juiste oplossingen uiteindelijk. 


Vergeet niet dat wij niet zien wat jij ziet @mb de vos, wij zien alleen wat jij vertelt. Bij mijn eerste bericht was alleen het klantnummer bekend wat huisnummer 44 heeft. Andere gegevens had ik op dat punt niet, dus kan ik ook niets anders zeggen over andere adressen. Ik ben niet telepathisch, als jij dingen niet noemt weet ik ze niet. Om met je mee te kunnen denken heb ik jouw hulp nodig.

Je hebt nu meer adressen genoemd, daarmee heb ik gezocht maar ik heb nog niets kunnen vinden. Die straatnaam + huisnummer bestaat in minimaal 6 plaatsen. Kan je de postcode + huisnummer van beide adressen op je forumprofiel zetten? Deel ze dus niet openbaar in een reactie, in verband met privacy  Dan kan ik kijken wat ik daarover kan zien. Mocht het daarbij blijken dat het een zakelijk abonnement is, dan kan ik er zoals eerder gezegd niets over zien, dan moet jij echt naar de zakelijke afdeling.

Verder sluit ik me ook aan bij wat Vikash en Ik_Combineer zeggen. 


De moderator stelt de vragen op de juiste manier aan de klanten en vraagt ook goed door en komt met de juiste oplossingen uiteindelijk. 

Nee, de rol van een moderator is niet een inhoudelijke maar een "bewakende". Hij/zij is er primair om een gesprek in goede banen te leiden niet om inhoudelijk aan het gesprek deel te nemen. Pas als een gesprek niet leidt tot een oplossing zal een moderator inhoudelijk aan het gesprek gaan deelnemen.


Hmm, 

de kpn website verwijst naar het forum als 24/ 7 service van “onze experts”

 


“Stel je vraag, 24/7 beschikbaar” staat daar letterlijk.
Dat klopt, het forum is 24/7 “open” 😉 om vragen te stellen. Mede klanten kunnen direct reageren, KPN moderators zijn aanwezig tussen 8 en 22 uur om in te springen waar nodig.


Dit staat er letterlijk. 

Ik wil op geen enkele wijze de toon en taalgebruik van de topic poster goedpraten, integendeel zelfs.

Mijn puntje is dat dit wel weer een suggestieve manier van presenteren op de website. Jullie en ik weten wat er bedoeld wordt.

Veel mensen zullen het lezen als dat er experts van KPN 24/7 beschikbaar zijn op het forum, en zijn dan terecht teleurgesteld dat een moderator tot 5 dagen later komt, en slaan dan een onbehoorlijke toon aan.

In werkelijkheid zijn er dus moderators die het proces “primair in goede banen leiden”, en de experts zijn mede klanten.

Ik wil zelf eigenlijk niet bestempeld worden als een expert van KPN :-)

 


EAZ1964 schreef:

In werkelijkheid zijn er dus moderators die het proces “primair in goede banen leiden”, en de experts zijn mede klanten.

Ik denk inderdaad dat de klant van KPN vaak meer expert is dan de moderator maar die klant is uiteraard niet 24/7 beschikbaar.

Ook ik vind het niet juist dat KPN spreekt over "onze experts", praat dan over "de experts".


Mijn toon  is inderdaad niet juist!

Het totale gebrek aan medewerking om werkelijk iets op te lossen en het onmogelijk te maken om op een juiste , juridische wijze contact te maken met een KPN frustreren dusdanig dat je een botte boeren.. wordt. Mijn excuses .

continu wel mailtjes met verhalen  hoe goed ze het doen en een tevredenheidsonderzoek kunnnen invullen en vervolgens deze appclub met totaal geen oplossingen werken niet mee om beschaafd te blijven.

Gisteren gebeld door een slaperige student die ik het probleem heb uitgelegd… vervolgens de mededeling ; ik ga u even in de wacht zetten , dan zoek ik het uit. Na 10 min werd de verbinding verbroken. Wordt ook niet teruggebeld. Zielige enge organisatie 


En dan nu weer het gediscussieer over expert , onze , de , moderator ……. zijn jullie echt de weg kwijt?


uiteindelijk gaat het als volgt:

Ik schakel een advocaat in 

€2000 worden de kosten voor mij

KPN heeft contracten met een advocaat, kosten gaan op de grote hoop ellende van KPN

Advocaat gaat een beetje brieven schrijven .

 Na 1,5 jaar uitspraak 

Kpn moet alle kosten vergoeden 

KPN maakt het niets uit want het komt niet uit iemands eigen portemonnee en het intereseert niemand een moer 

Kost mij weer tijd en gedoe


... en het onmogelijk te maken om op een juiste , juridische wijze contact te maken met een KPN ...

Wat is in deze context "een juiste juridische wijze"?

Betreft het een consumenten abonnement of een zakelijk abonnement?


Dat je zaken vastlegt en dat doe je per mail. Dan is het duidelijk.

En nu graag stoppen met het geleuter. Jullie lossen niets op. 


je wilt wel erg weinig medewerking laten zien 


CHIPPIE! komt ook weer erbij!! Join the club! Had je iets van een oplossing dan of ook weer niets anders te doen?


Dat je zaken vastlegt en dat doe je per mail. Dan is het duidelijk.

Maar dat heeft niets met "juridische wijze" te maken.

 

Jullie lossen niets op. 

Je hebt het, neem ik aan, tegen KPN en dus niet tegen mij.

Nogmaals de vraag: Betreft het een consumenten abonnement of een zakelijk abonnement?


lees de story eerst in je appgroep als je mee wilt doen…. of ook lekker alleen maar seinen?


lees de story eerst in je appgroep als je mee wilt doen…. of ook lekker alleen maar seinen?

Dus je gaat geen antwoord geven op mijn vraag?

Ik heb het vermoeden dat het om een zakelijk abonnement gaat en dan ben je hier dus aan het verkeerde adres. Dat is je ook al eerder gezegd maar dat is blijkbaar nog niet bij je aangekomen. De moderators van KPN die op dit consumentenforum actief zijn hebben geen inzage in zakelijke abonnementen en kunnen dan ook niets voor je betekenen.

Ik zou dan toch echt maar gaan bellen met 0800-0403. Als je binnen een kwartier twee keer belt dan behoor je iemand aan de lijn te krijgen.


Duidelijk niet de huisregels gelezen waar @Vilash je op had geattendeerd. Zonde want mensen proberen je te helpen maar vanaf het begin schop je overal tegen aan en reageer je niet serieus op vragen of het zakelijk is of niet en andere goede vragen van mede-reageerders. Als je hier enkel komt voor kritiek en mensen op te jutten zit je op de verkeerde plek.


Mijn toon  is inderdaad niet juist!

Het totale gebrek aan medewerking om werkelijk iets op te lossen en het onmogelijk te maken om op een juiste , juridische wijze contact te maken met een KPN frustreren dusdanig dat je een botte boeren.. wordt. Mijn excuses .

 

Geaccepteerd!
Ik ben blij dat je zelf ook inziet dat jouw toon niet juist is. Jammer, want er wordt echt graag meegedacht of geholpen vanuit onze community en/ of vanuit ons, moderators.

Medewerking, in de vorm van een uitleg wat er precies aan de hand is en het aanleveren van de benodigde gegevens, is zeer wenselijk om uit te zoeken hoe het er aan onze kant voor staat. Op die manier kunnen we een terugkoppeling geven en komen we een stap verder. Toch?

Ik begrijp dat het één en ander al geruime tijd speelt, dan lijkt mij het een goed idee dat een collega van de afdeling Klantenreacties de tijd neemt om het één en ander uit te zoeken en aan jou terug te koppelen. Je komt in contact met deze afdeling door telefonisch een klacht in te dienen of door een eerder gegeven tip van @Noordzee

 

Hallo @mb de vos ,

Een reactie naar KPN met bijlage kun je via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Het is mij onduidelijk of je dat nu / al gedaan hebt; om op een constructieve manier verder te gaan heb ik gevraagd of een collega van de afdeling Klantenreacties op basis van jouw topic wil meekijken.


De gegevens die in je topic stonden en ingevuld staan in jouw forumprofiel heb ik doorgegeven en er zal teruggebeld worden op het nummer wat nu ingevuld staat in jouw forumprofiel. 
 

Vanuit het forum is dit het maximaal haalbare wat wij voor je kunnen doen. Ik hoop je hiermee verder geholpen te hebben en sluit hiermee ook het “appgroepje”!