Wij hebben een winkel en een laad&losplaats voor de deur. Die is om te laden en lossen uiteraard, maar terwijl er parkeerplaatsen vrij zijn, plaatst (voor de zoveelste keer) toch weer een KPN medewerker. (Ingehuurd waarschijnlijk) gewoon zijn busje op de laad&losplaats terwijl wij met de winkel open zijn. Gevraagd of bij de auto aan de overzijde wou plaatsen, maar meneer had een geplastificeerd gecopieerd A4tje dat hij overal vrijstelling voor heeft. Lekker makkelijk. Zeer agressieve opstelling enz. Wij hebben video opnames waaruit duidelijk blijkt hoe hooghartig en agressief de man is. Maakte ook foto’s van onze winkel en wilde binnenkomen. Bizar.
Beste ​
Het ongevraagd foto- en filmopnames maken is, vanuit privacy overwegingen, erg discutabel, maar dit terzijde. Inderdaad zou ik een BOA of een andere afdeling van de gemeente inschakelen.
Hoi ​
Â
Wat verder natuurlijk niet wegneemt dat er wel fatsoenlijk gecommuniceerd moet worden vanuit de medewerker als hij door jou ook gewoon op een nette manier benaderd is. Mocht zoiets nog eens voorkomen, en de medewerker rijdt in een KPN bus of auto, dan kunnen we daar op basis van het nummerbord een melding voor aanmaken.
Die A4tjes zijn hoogstwaarschijnlijk totaal ongeldig.
Ontheffing voor een laad en los plaats bestaat helemaal niet, want dat is openbaar toegankelijk, enkel voor laden en lossen. Dus daar mag je gewoon niet parkeren, niemand niet.
Gewoon melden en aangeven als het weer gebeurd. Meneer hoef KPN geen slechte naam te bezorgen.
​
Â
Maar RVV is ook heel duidelijk dat een RVV ontheffing geen parkeervergunning is.
Meest gestelde vragen beantwoord over een landelijke RVV ontheffing
Als het gebruik van de ontheffing voor de werkzaamheden niet strikt noodzakelijk is, bijvoorbeeld door de aanwezigheid van reguliere beschikbare (betaald) parkeerplaatsen, dan is de ontheffing niet van kracht.
​
<afbeelding>
Maar RVV is ook heel duidelijk dat een RVV ontheffing geen parkeervergunning is.
Als het gebruik van de ontheffing voor de werkzaamheden niet strikt noodzakelijk is, bijvoorbeeld door de aanwezigheid van reguliere beschikbare (betaald) parkeerplaatsen, dan is de ontheffing niet van kracht.
Â
Â
Dit word na mijn weten niet aan KPN monteurs gegeven.
​
<afbeelding>
Â
Â
Dit word na mijn weten niet aan KPN monteurs gegeven.
Ik heb er zelf ook een, dus ze zijn er zeker wel. VWT hebben ze ook allemaal. Maar dan hoort er nog wel fatsoen te zijn en niet zomaar neerkwakken… Gebruik hem zelf vooral voor de busbaan waar wij ook kasten hebben staan.
(Heb hem van een tweetal gemeentes, heb enkel foto van een van vorig jaar)Â
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.