Skip to main content

Circa drie maanden geleden is er glasvezel bij ons in de straat gelegd. In afwachting va de aansluiting naar binnen hebben wij een aantal contact momenten gehad met KPN Netwerk/Glaspoort, waarbij ons een monteur is beloofd. Daarvoor zijn wij inmiddels al drie keer thuis gebleven en is er geen monteur op komen dagen.  

1) Wat gaat hier allemaal mis? Telefonisch contact is inmiddels onmogelijk, we komen er niet doorheen, alsof ons nr genegeerd wordt
2) Waar kunnen we de facturen naartoe sturen voor het niet nakomen van een afspraak ;)

Welkom op het forum @Adam Seller. Wel fijn als de monteur op het afgesproken tijdstip voor de deur staat. Ik kijk graag met je mee wat hier verkeerd gaat. 

Begrijp ik goed dat je dus geen contact meer kan krijgen met KPN Netwerk? Gaat het dan om lange wachttijden?

Verder kan ik over het sturen van facturen kort zijn. Die worden niet vergoed. Tenzij je geen diensten hebt maar wel betaald hebt. Wanneer je wel verbinding hebt op koper maar het overzetten naar glasvezel langer duurt vergoeden we de abonnementskosten niet. 


Hai Bram, wat fijn dat je even mee wilt kijken. We hebben echt het gevoel dat we van het kastje naar de muur gestuurd worden en we hebben hier internet nodig. Er ligt (naar alle waarschijnlijkheid) een kapotte koper kabel (hebben de werkers laten zien) waardoor het internet steeds uitvalt.

We zijn dus zeer gebaat bij een werkende aansluiting en als er dan toch glasvezel ligt. :)

Uiteraard was het factuurdingetje een grapje, maar wel om even aan te geven dat we het niet leuk vinden al drie keer thuis te zijn gebleven voor een monteur die niet op komt dagen.

 

Inderdaad de lange wachtrijen en het steeds doorverbonden worden is wel een slopend dingetje

Hoe kan je ons helpen?


@Adam Seller vul eerst je profiel in. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik je in onze systemen vinden. Daarna kijk ik voor je wie ik wakker moet maken om dit goed te regelen. 🙂


Gedaan Bram


@Adam Seller ik zie op het aangegeven adres geen KPN abonnement of aanvraag daarvoor. Gaat het om een particulier abonnement? Of gaat het enkel nog om de aanleg via KPN Netwerk? En loopt er al een aanvraag voor een abonnement ergens?


Hai Bram, er zijn drie afspraken gemaakt om de kabel van de straat naar binnen te trekken. Echter, de monteur/aannemer die dit zou voltooien komt dus steeds niet. Na telefonisch contact werd ons gezegd dat de aannemer die langs zou komen niet meer voor KPN Netwerk of Glaspoort werkt.(je wordt zo vaak doorverbonden dat je op een gegeven moment niet meer weet wie je aan de tel hebt)

De dame aan de lijn bevestigde dat het inderdaad niet goed gegaan was en kon nog voor de volgende ochtend tussen 8-12:00uur een nieuwe afspraak inplannen. Maar wederom niemand gezien. Dus weer bellen en precies hetzelfde geschiedde.  

KPN de provider meldde ons dat er eerst groen licht moet zijn vanuit Glaspoort of KPN netwerk alvorens wij ons bij hun kunnen melden.
 

Wij wilden heel graag klant worden bij KPN, maar hebben nu zoiets dat de eerste die komt ons als klant krijgt. 

Op dit moment loopt er een Odido abonnement inclusief mobiel. Het is toch een gemiste kans voor KPN als Odido sneller is met het naar binnen trekken van hun glasvezelkabel dan dat KPN dit doet. Just saying ;) 


Uiteindelijk is dit het belangrijkste, wij worden door KPN Netwerk en Glaspoort een aannemer/monteur beloofd en die komt steeds niet. Dat is mijn grootste irritatie enn ik wil weten wat daar mis gaat….