Skip to main content

De 5de afspraak met KPN Netwerken omĀ langs te komen. Ze hebben nog 1 uur en drie kwartier. Wij zijn benieuwd of ze de afspraak nu wel na komen. Zo niet, dan houden wij het voor gezien en gaat het aansluitpakket vandaag nog retour. Geduld is op. Geen vrije dagen hiervoor meer en teleurgesteld.

...nog 22 minuten.


Als iemand er toch vertrouwen in had gehad en er zelfs geld op in had gezet...Wij tenminste niet en dankzij de treurige en diep trieste communicatie, slechteĀ klantenservice en beloftes die niet na worden gekomen, zijn wij genoodzaakt alles terug te sturen en geen klant te gaan worden. Maar beter zo, want na zoveel ā€˜red flagsā€™, lijkt die geen goede keuze. Na 17 jaar, blijven wij dus mooi bij Ziggo! Succes aan iemand die wel de overstap aandurft.


Treurig, ik voel me u mee. Kwaliteit van de service was ooit iets waar KPN zich mee onderscheidde.


Hi @Stoker JĀ en welkom op het forum!Ā 

Niet netjes dat de afspraak helemaal niet nagekomen is en er ook geen contact met je opgenomen is. šŸ˜•

Op het forum hier werken we namens KPN de provider, dus kan ik je helpen wat je abonnement zelf betreft. De aanleg van glasvezel wordt geregeld door KPN Netwerk, dat is een losse partij. Inzien hoe het zit met de afspraak is dus helaas geen optie voor mij en ik snap dat je het niet meer ziet zitten als dit al de vijfde afspraak is en het weer niet gelukt is. šŸ˜”

Mocht je het nog een kans willen geven, dan kun je nogĀ contact met KPN NetwerkĀ opnemen of eenĀ klachtĀ bij hen indienen. Dan pakken zij het verder met je op en hopelijk dat zesmaal dan in dit geval scheepsrecht is.Ā 

Mocht je toch op willen zeggen, neem dan contact op met onze afdeling opzeggingen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Dan kunnen zij de annulering voor je regelen.Ā 


Alvast excuses voor mijn taalgebruik.

Het tis wederom een *** antwoord van kpn. Zou gaan regelen. Mooi niet. Mij meerdere malen beloofd. Al een jaar geen actie van kpn.Ā 

Aangetekend brief verstuurd. Daarna jurist ingeschakeld.

Beroerd bedrijf. Ik neem niks meer af van kpn.

Ā 

Admin: reactie aangepast i.v.m. huisregels


Andere reactie van kpn, marcia, wordt de schuld gelegd bij onderaannemer. Erg laf. Totaal geen verantwoordelijkheid durven nemen. Verschrikkelijk.


Reageer