Skip to main content

Zeer kwalijk dat KPN niet via mail te bereiken is. Het gratis telefoonnummer is altijd veel te lang onbereikbaar en de chat geeft geen antwoord op vragen die net iets anders zijn. In mijn geval heb ik een abonnement aangevraagd bij KPN eind oktober. Vorige week ben ik gebeld door een medewerker van KPN dat mijn bestelling niet goed is doorgekomen en opnieuw moest worden gedaan. Heb ik braaf aan meegewerkt. Ze wist niet of de afspraak die ik bij de eerste bestelling heb gemaakt dat er op 24 november een monteur bij mij  zou komen voor de installatie, door zou gaan.  Vervolgens krijg ik gisteren een mail dat die tweede bestelling is geannuleerd omdat de eerste nog liep. Ik kan KPN niet bereiken omdat ze het zo druk hebben met Black Friday. Ik weet dus niet of er nu wel nog iets geïnstalleerd zal worden vrijdag. Omdat ik nu thuis moet werken is het belangrijk dat ik over internet beschik. Ik ben nog niet eens klant over de service. bij KPN , maar ben nu al flink gefrustreerd. Kan volgens mij beter bij mijn oude aanbieder blijven.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @LAEPM , behalve bellen en chatten is ook Twitter en Facebook een optie.

KPN gebruikt vanuit klanten naar KPN inderdaad geen mail.

 


Hoi @LAEPM, Welkom hier! Bedankt voor je vraag. Klopt het dat je op dit moment geen internetabonnement hebt of wordt je huidige abonnement vrijdag opgezegd? Als je het goed vindt, kijk ik graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Ik heb mijn profiel voor zover mogelijk ingevuld. Omdat de eerste bestelling niet goed verwerkt is en de tweede door jullie geannuleerd kan ik maar weinig invullen.

 

Voor de volledigheid: ik werk niet met sociale media. En dat is een heel bewuste keuze.


Hmm.. het gaat niet goed met de order. Dat is inmiddels wel duidelijk. De order staat in de wacht en ik krijg hem daar niet uit. Ik heb een achterliggende afdeling gemaild en gevraagd of zij dit kunnen rechtzetten voor vrijdag. Je hoort van me! :blush:


Natuurlijk nog niets gehoord. Alleen is nu wel mijn mobiele nummer overgezet naar KPN. En daar zat ik dus echt niet meer op te wachten. 

Ook niet gehoord of de monteur die vandaag langs zou komen wel of niet komt. En ook geen uitleg waarom KPN niet de bestelling die, notabene volgens henzelf, niet goed was gegaan, heeft geannuleerd, maar de tweede bestelling die ik op hun eigen verzoek heb gedaan.

 Hoe kan een grote aanbieder op het gebied van communicatie zelf zo slecht daarin zijn?


Aah, Excuses!! Ik was er een aantal dagen niet en had dit door moeten geven aan een collega:see_no_evil: . Ik begrijp dat je inmiddels weer contact met ons opgenomen hebt:thumbsup: . Het ticket wat n.a.v. mijn mail liep, heb ik geannuleerd. De order is namelijk inmiddels geannuleerd. Dit betekent dat de bestelling opnieuw geplaatst kan worden. Het is handig als de order door ons ingelegd wordt, zodat wij het in de gaten kunnen houden. Binnen twee dagen word je gebeld door een collega om de order opnieuw in te leggen. Mijn collega is op de hoogte van de situatie. 

 


We hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders weet je ons te vinden.Â