Skip to main content

Goedemiddag,

Ik loop klem in het proces van KPN Netwerk naar KPN. In december is bij mij glasvezel voor huis aangelegd waarna er een KPN monteur langs is gekomen om dit in huis aan te sluiten. Hierbij bleek dat de glasvezel op de verkeerde plek lag. Kan gebeuren, terug naar KPN Netwerk. Helaas heeft dit dik twee maanden geduurd voordat KPN Netwerk een ticket kreeg van KPN om dit op te lossen.

Twee weken geleden heeft KPN Netwerk netjes de glasvezel verplaatst en dit zelfs inclusief ONT in de meterkast aangesloten. Het lukt echter helaas niet om dit ticket bij KPN te laten sluiten zodat ik een monteursafspraak kan maken om het ONT te activeren. 

Ik heb contact gehad met KPN Netwerk en daar is alles netjes afgesloten, tevens op de glasvezel check krijg ik zichtbaar dat ik glasvezel kan bestellen. 

 

Ik heb hiervoor al de afgelopen twee weken om de 3 dagen contact met de telefonische helpdesk maar die kunnen alleen maar tickets richting de backoffice sturen waar ik geen reactie op krijg.

Kunnen jullie mij helpen?

/tldr ONT aanwezig, connection knippert. Ticket van KPN staat op niet afgehandeld dus kan geen monteursafspraak maken.

Hallo @lonkhuijzen, Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu graag op korte termijn gebruik wil maken van de glasverbinding. Vandaar dat ik de administratie ben ingedoken en zie dat er bij onze orderafdeling gelukkig wel aan jouw glasvezelverbinding wordt gewerkt. De uiterste oplosdatum voor het probleem van jouw verbinding staat nu op 13 maart 2024.


Ah dat is fijn om een datum te hebben die in de nabije toekomst ligt dan in de juli (dat was de datum waarop de aannemer de wijk gereed koest hebben). 
 

dankjewel voor de update!
 

Â