Skip to main content
Beantwoord

KPN pakket niet besteld

• August 21, 2020
  • 3 reacties
  • 147 keer bekeken

Ellen Ham
Nieuwkomer

Hallo

ik krijg net een bericht op een van mijn telefoons dat het kpn pakket wordt geleverd maar daar staat een adres bij van levering en daar woon ik helemaal niet… buiten dat heb ik geen pakket besteld ????

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Ellen Ham 

Dat is een vreemde situatie, neem je wel diensten af bij KPN? (internet, TV, mobiel) Zo ja, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze hier even induiken.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Ellen Ham . Ik vermoed dat  er per ongeluk jouw mobiele nummer is gebruikt.

Staat er ook een naam in het berichtje? Zo ja, kun je die ook in je profiel zetten? Alle info uit het sms/mailtje is welkom.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 12, 2020

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.