Skip to main content

ik bewaar een pakketje voor de buren maar is nu na 1 week nog steeds niet opgehaald, wat kan ik doen?? naar een kpn bezorg punt brengen ?? en zo ja, kan ik dat gratis doen ???

 

Weten de buren wel dat dat pakketje bij jouw ligt? Heb je ze al eens aangesproken of briefje in de bus gedaan?

Mogelijk zijn ze op vakantie momenteel. Dat is vaak wel 2 weken of langer tegenwoordig.

Je kunt het pakketje altijd bij een PostNL punt brengen. Dan even zeggen hoe en wat.


Kan je het niet gewoon ff bij de buren langs brengen, lijkt me een stuk praktischer en beschaafder toch ? 


Tegenwoordig gebruiken ze geen "we hebben jou gemist” briefje meer maar een bericht op email of mypostnl. Als de buurman het niet leest, kan hij niet weten.


Zijn jouw buren al op vakantie? 

Ik zou de KPN pakket voor de buren nog niet terugbrengen naar post.nl pakketpunt. 

Gewoon afwachten of jouw buren weer terug komen van hun vakantie. 


Pakketjes hebben hier ook wel eenss lang gelegen. Uiteindelijk komen ze het wel ophalen. En anders als ik de buren zie, zeg ik ze even dat er een pakketje voor ze is. 


Welkom op de community @tgif, er zijn al een aantal suggesties gegeven voor wat je kunt doen in dit geval. Hebben de buren het inmiddels opgehaald?


Reageer