Ik heb al 5 jaar glasvezel aansluiting in gebruik van (Glasdraad Krimpenerwaard) voor kabeltelevisie i.p.v. coax kabel. Daarnaast al 2 jaar op een ander vezelpaar 50Mb Internet + telefoon van KPN. De test op site bij KPN op postcode laat steeds zien dat ik op mijn postcode en ook dat van anderen in straat nog geen glasvezel hebt. “Helaas op uw adres is nog geen glasvezel aanwezig” mogelijk komen we in de toekomst bij u in de buurt. Ik betaal al 2 jaar een abonnement en steeds blijven ze maar volhouden dat ik geen glasvezel in mijn meterkast heb. Zijn er andere lezers die dit probleem ook hebben meegemaakt of tegenaan lopen. Ik denk dat de gemeenschappelijke database NL over aansluitingen corrupt is zodoende informatie mist. Ik wilde een upgrade doen van 50 naar 200Mbps maar is niet mogelijk.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.